Fjaselina Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Måtte faktisk le i dag. Fikk en telefon idet eg gjekk frå jobb, ukjent nummer, men norsk. Eg svarte, og ein fyr med klassisk gebrokkent indisk- engelsk spurte om eg snakka engelsk. Jauda, eg gjer jo det. Så la han ut om noko varsellys med gule og raude varsellamper på min computer og alt det der. Eg har fått min rause andel av slikt, og i dag var eg i rette humøret og spurte med tilgjort forskrekkelse kva han kunne gjere for å fikse problemet for meg. Jauda, han kunne ordne alt. Flott, kva treng du for å fikse det, spurte eg, treng du bankkortet mitt? Ja, han tok gjerne bankkortet , passord, pin-koder, og "my beautiful daughter" ville han ha. Eg lo godt og lenge, og var rett og slett i godt humør etter at eg la på. Han forstod umiddelbart at her var det ikkje meir å hente, og det er heilt ok. Elles har eg fleire gongar spelt med, sett telefonen på høgtalar og fortsett med jobben min utan å svare meir enn eit "Oh, really!?" eller eit Oh, that is terrible" av og til. Kosar meg litt over å spare andre frå å bli oppringt nokre minutt. 4
Honey Dew Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 18 timer siden, Fjaselina skrev: Måtte faktisk le i dag. Fikk en telefon idet eg gjekk frå jobb, ukjent nummer, men norsk. Eg svarte, og ein fyr med klassisk gebrokkent indisk- engelsk spurte om eg snakka engelsk. Jauda, eg gjer jo det. Så la han ut om noko varsellys med gule og raude varsellamper på min computer og alt det der. Eg har fått min rause andel av slikt, og i dag var eg i rette humøret og spurte med tilgjort forskrekkelse kva han kunne gjere for å fikse problemet for meg. Jauda, han kunne ordne alt. Flott, kva treng du for å fikse det, spurte eg, treng du bankkortet mitt? Ja, han tok gjerne bankkortet , passord, pin-koder, og "my beautiful daughter" ville han ha. Eg lo godt og lenge, og var rett og slett i godt humør etter at eg la på. Han forstod umiddelbart at her var det ikkje meir å hente, og det er heilt ok. Elles har eg fleire gongar spelt med, sett telefonen på høgtalar og fortsett med jobben min utan å svare meir enn eit "Oh, really!?" eller eit Oh, that is terrible" av og til. Kosar meg litt over å spare andre frå å bli oppringt nokre minutt. Jeg elsker å herje med dem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå