Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til god håndkrem nå som vinteren nærmer seg? :) Hvilken er din favoritt? Jeg trenger noe som gir langvarig effekt og ikke bare gjør huden myk mens du har den på...

Anonymkode: 36557...247

Skrevet

L’Occitane liker jeg best. Små tuber som passer i veska/lomma.

Ellers er det viktig med hansker. Beskytt hendene mot kulde og huden bevarer fuktigheten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får alltid veldig tørre hender om vinteren, og har prøvd «alt» av håndkremer- eller iallfall alt som er å få tak i i apoteker og parfymerier. Jeg hat kommet til at body shops Hemp håndkrem er den aller beste (iallfall til mine hender). Den gir godt med fuktighet uten å bli klissete, trekker kjapt inn, blir ikke vasket av ved første håndvask, og, brukt hver kveld (tykt lag ved leggetid) i en ukes tid, gjør den sprukne hender helt fine igjen!

Anonymkode: d4134...777

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Ahava håndkrem med Dødehavsmineraler. Fins i ulike luktvarianter. Jeg har den med mandarin & sandeltre.

Skrevet
4 timer siden, Perelandra skrev:

pattesalve. 

😆 tenkte på Spenol nå jeg 😹

Spenol ble opprinnelig laget for å pleie og beskytte kyras spener, men kan brukes som mer enn bare fuktighetskrem.

Skrevet
13 timer siden, Wonders skrev:

😆 tenkte på Spenol nå jeg 😹

Spenol ble opprinnelig laget for å pleie og beskytte kyras spener, men kan brukes som mer enn bare fuktighetskrem.

Ikke la deg skremme av navnet Pattesalve! :ler:

Den er faktisk veldig god både på hender og kropp. Flere av tantebarna mine slet med atopisk eksem da de var små, og da var pattesalve det som hjalp best.

• Liker 1
Skrevet

Spenol inneholder parabener og hormonforstyrrende stoffer😯

Skrevet

La roche posay cicaplast mains (fåes på apotek) er ganske fin. Ikke bare gode ingredienser synes jeg, men den gjør i hvert fall jobben sin meget bra. 

Anonymkode: 464fc...02b

Skrevet

Kaldpresset avokadoolje

Anonymkode: 23568...973

Skrevet
På 22.10.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Tips til god håndkrem nå som vinteren nærmer seg? :) Hvilken er din favoritt? Jeg trenger noe som gir langvarig effekt og ikke bare gjør huden myk mens du har den på...

Anonymkode: 36557...247

Sliter med kuldehud om vinteren, så har vært ute etter det samme som deg. 
Dro på helsekosten i fjor å kjøpte "Welda Skin food", utrolig feit krem, som er langvarig utover dagen. Man kan også bruke den i ansiktet og føttene. Pluss i boka er at den er 100% vegansk :) 

Skrevet
På 23.10.2018 den 8.32, Wonders skrev:

L’Occitane liker jeg best. Små tuber som passer i veska/lomma.

Ellers er det viktig med hansker. Beskytt hendene mot kulde og huden bevarer fuktigheten. 

L’occtaine her oxo !!!! Nå web det kommet en super feit en som kan brukes på vinteren😍 Gode, rene dufter oxo👍

Skrevet

Vask hendene i kaldt vann. 

Bruk alltid hansker ute. 

Bruk vaskehansker når du vasker huset. 

Peel hendene 1-2 ganger i uka. 

Bruk en tykk nattkrem, og smør inn rett før du legger deg. 

La alltid hendene slippe krem og behandlinger når de ikke er tørre, ikke venn huden til å få tilført fuktighet. 

Anonymkode: 44e17...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...