AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Fornøyd? Nupper den? Synes de med mønster over brystet er så fine, men ganske dyre så hadde vært greit å visst hvordan kvaliteten er. Anonymkode: e556f...f43
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 Har ikke hørt om merket før så jeg måtte sjekke ut. De jakkene med samme mønster som kjolene du snakker om likte jeg veldig godt! Anonymkode: 5b01c...eb8
Veslefrikk Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har et par av de ensfargede «hverdagskjolene» med lange ermer og lommer i fronten og er vel stort sett fornøyd med de. Syns de nupper litt, men det kan jo være forskjell fra menneske til menneske. Men til å være såpass rimelige så syns jeg de holder seg bra. Ser at du skriver at de er ganske dyre, så det kan tenkes at de du har sett på er dyrere, men mine ligger på ca 14-1500,- pr stk for merinoull og det syns jeg er en helt grei pris for de. Men de er litt store i størrelsen, så hvis det blir flere på meg så går jeg nok ned en størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå