Pearl Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Hei Jeg er helt amatør når det gjelder nedlasting av musikk, men jeg tror jeg har fått det til i Kazaa nå, men.... Når jeg laster ned legges det inn på en side som heter My media og på All. Kan jeg brenne cd er selv om musikken ligger inne på Kazaa?? I tilfelle hvordan?? Jeg får opp feilmelding ganske ofte hvor det står at Kazaa må lukkes. Hva kommer det av?? Er det noen plass det går ann å høre melodiene før man laster dem ned?? Hvordan kan jeg få mine nedlastede melodier til å spille uavbrutt, slik at jeg slipper å trykke på ny sang hver gang en er slutt?? Eller går det i det hele tatt?? Er det mulig å få melodiene over til mappen Min musikk i XP?? I tilfelle hvordan?? Jeg har prøvd å søke litt rundt her men det er så mange innlegg å gå igjenom så jeg vil nok bruke mange dager på å få svar på akkurat det jeg lurer på, så jeg håper noen kan forbarme seg over meg og gi meg litt hjelp.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Sånn bare for å forvirre deg helt: Ikke bruk Kazaa!!! Flere og flere går bort fra Kazaa nå fordi det er så mange ødelagte filer, og svært mange av filene inneholder virus. Jeg måtte formattere hele maskina mi pga virus fra Kazaa!! Last heller ned Limewire gratisversjonen. Der er menyene på norsk, og du velger selv hvilken mappe musikken skal legge seg i.
Gjest gjest2 Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Enig. Kazaa er stappa med spyware, noe som og kan få maskina di til å gå som i sirup - i tillegg til at det er fullt av ødelagte filer som det blir sagt over her. Prøv heller programmer som emule/edonkey, winmx, dc++ mm... Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Enig med dei andre her. Kazza er ikke brukende. Prøv Bit Torrent, det er bare helt konge, der får du hele plater med cover også ofte med. I tillegg kan du laste film,spill, og alt tenkelig. En ny verden når det er snakk om nedlasting åpner seg for deg. Men maskinen min i allefall funker ikke så bra på surfing når jeg laster mye fra Bit Torrent. I tillegg kan du lese kommentarer fra andre som har lastet ned samme filene før deg. Utmerket system. Vet ikke om det er lov å legge ut lenker her men adressen hvor du finner dette er på http://www.thepiratebay.org herfra kan du lese å prøve om du får det til. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå