Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i noen kjøp/ salg grupper på facebook skriver noen “neste” under innlegget. Hva betyr det? 

Anonymkode: 11336...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser i noen kjøp/ salg grupper på facebook skriver noen “neste” under innlegget. Hva betyr det? 

Anonymkode: 11336...d39

Hvilke innlegg skriver de "neste" under? Er det innlegg andre har skrevet angående at de ønsker å kjøpe et produkt?

Anonymkode: 8f167...fd9

Skrevet

De kommer borti de automatiske knappene på Facebook appen.

Anonymkode: b1f81...733

• Liker 3
Skrevet

Ja, det har jeg også lurt på! Har sett det flere steder, og det hender at menn kommenterer det på mine innlegg.

Jeg vet ikke hva det betyr, men synes at det er sykt frekt! Det virker som "dette er noe vræl, jeg går videre...".

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kommer borti de automatiske knappene på Facebook appen.

Anonymkode: b1f81...733

Hvilke knapper? Hvilken funksjon er det som gjør at man kan velge å kommentere "neste", og bare det? Det gir jo ingen mening.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Tibbie skrev:

Ja, det har jeg også lurt på! Har sett det flere steder, og det hender at menn kommenterer det på mine innlegg.

Jeg vet ikke hva det betyr, men synes at det er sykt frekt! Det virker som "dette er noe vræl, jeg går videre...".

Hvilke knapper? Hvilken funksjon er det som gjør at man kan velge å kommentere "neste", og bare det? Det gir jo ingen mening.

Disse, som ofte dukker opp på salgsinnlegg. De aller fleste trykker på dem ved et uhell da det er veldig enkelt å komme borti. Her ser du for øvrig at den øverste personen har kommet borti ved et uhell.  

fdsk.thumb.png.2645ccb0557e444edf6bb859bcef1ea6.png

Anonymkode: 5dfc0...c74

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse, som ofte dukker opp på salgsinnlegg. De aller fleste trykker på dem ved et uhell da det er veldig enkelt å komme borti. Her ser du for øvrig at den øverste personen har kommet borti ved et uhell.  

fdsk.thumb.png.2645ccb0557e444edf6bb859bcef1ea6.png

Hva betyr "neste" i denne sammenhengen? Betyr det at de ikke godtar det som vedkommende spør om?

• Liker 1
Skrevet

Syns og neste er frekt, og kan ikke skjønne hvorfor Facebook har det som alternativ engang. 

Anonymkode: a6fc3...af2

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr "neste" i denne sammenhengen? Betyr det at de ikke godtar det som vedkommende spør om?

Det vet jeg ikke :) 

• Liker 1
Skrevet

Syns og neste er frekt, og kan ikke skjønne hvorfor Facebook har det som alternativ engang. 

Anonymkode: a6fc3...af2

Enig i at det høres frekt  ut. Blir litt som dette:
6sqb.gif

• Liker 3
Skrevet

Det vet jeg ikke :) 

Takk for svar :) 

Skrevet

Hm, det har jeg ikke lagt merke til hos meg. Men så er jeg ikke så fan av de upersonlige, automatiske svarene, da.

Forstår fortsatt ikke hva "neste" skal bety? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Tibbie skrev:

Hm, det har jeg ikke lagt merke til hos meg. Men så er jeg ikke så fan av de upersonlige, automatiske svarene, da.

Forstår fortsatt ikke hva "neste" skal bety? 

Jeg vet heller ikke. Men jeg gjetter at det betyr at man ønsker tilbud fra andre kjøpere, og at man ikke godtar tilbudene som de/ den forrige tilbydde å betale. Og i en slik sammenheng er det jo bare frekt å skrive neste.

Skrevet (endret)

Neste betyr vel at man ønsker å være neste i køen som kjøper dersom første interesserte ikke dukker opp eller ombestemmer seg. 

Endret av Tipptoppi
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har sett det i forskjellige salgsgrupper. Si at f. eks Anne vil selge veska si, så spør Kari om pris og str og så under kommer Marianne og skriver neste. Vil det da si at Marianne vil være neste som evt kjøper veska, eller som i at hun heller er interessert i neste vare som blir lagt ut ? 

Endret av Nobile
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Tipptoppi skrev:

Neste betyr vel at man ønsker å være neste i køen som kjøper dersom første interesserte ikke dukker opp eller ombestemmer seg. 

Takk for fornuftig forklaring :) 

Skrevet
23 minutter siden, Nobile skrev:

Jeg har sett det i forskjellige salgsgrupper. Si at f. eks Anne vil selge veska si, så spør Kari om pris og str og så under kommer Marianne og skriver neste. Vil det da si at Marianne vil være neste som evt kjøper veska, eller som i at hun heller er interessert i neste vare som blir lagt ut ? 

Er hun interessert i neste vare så skriver hun vel bare under bildet av den varen hun er interessert i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...