AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Skal kjøpe meg MBP, og er usikker på str? 13" er vesentlig rimeligere, og jeg rent spesifikasjonsmessig holder den i massevis (og vel så det). Men til bilderedigering så er kanskje 15" best? Anonymkode: 4d228...fcc
Chiyo Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Hva skal du bruke den til? Annet enn bilderedigering? Jeg har 13" og er kjempe fornøyd. Jeg skulle ut i praksis og ville ha en liten og lett maskin til å bruke. Det er ikke det billigste alternativet, men den er billigere en 15", ja. Jeg ville ikke ha noe veldig stort. Det er noen ting jeg ikke liker med denne, og det er at jeg ikke kan bruke den til å erstatte gaming datamaskinen min. Ellers er jeg ganske fornøyd. I følge denne laptopmag er fargene litt bedre på 13", men 15" er nok sikkert bedre på de fleste områder. Jeg trengte noe lite til studiet mitt som jeg kunne enkelt ta med meg, i tillegg til at jeg ikke hadde hatt nok penger til en større maskin. Men jeg tror 15" er best på de fleste områder. Kanskje du vil har 15", men på grunn av prisen og fordi 13" er bra nok, trenger du litt overbevisning? https://www.laptopmag.com/articles/macbook-pro-13-vs-15-inch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå