TeamWP Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Er det mulig å få varige mén av blindtarmbetennelse? Kompisen min er lagt inn og opereres nå i all hast pga av blindtarmbetennelse😲 Jeg har selv tatt blindtarmen og ble helt frisk,og håper jo såklart han blir det også🤞men er redd for ham nå,verdens beste kamerat❤ narkose er jo heller ikke ufarlig..huff blir nok en urolig natt! 1
NancyDrew Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Sprakk den? Komplikasjoner ved denne type operasjon er svært liten. Det samme gjelder de som reagerer på narkose. Jeg fikk dra hjem etter... tja, to-tre dager? Var sykmeldt i rundt en knapp uke. Frisk som en fisk i ettertid! Operasjonen var null stress. Har hatt nyrebekkenbetennelse også, og for meg tok det mye lenger tid både med innleggelsen på sykehus og i etterkant. Kompisen din er nok i trygge hender! Sender dere begge en klem 2
TeamWP Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Om den sprakk, Det vet jeg ikke,han sa ikke noe om det. Da jeg snakket med ham på telefonen ventet han på ct så de visste ikke hva det var som feilte han enda. Fikk tekstmelding etter ct med at det ble operasjon tvert,pga blindtarmen. Han våkner vel til 10 sms fra meg med spørsmål stakkar,for fikk ikke mer svar,de tok ham vel inn med en gang. Takk for betryggende ord og klem🤗 Endret 22. oktober 2018 av TeamWP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå