Gå til innhold

Google søkeresultater...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte på en offentlig stilling for en tid tilbake, men trakk søknaden underveis i prosessen. 

Et medienettsted har publisert søkerlisten i sin helhet, og dette kommer opp som et av de øverste resultatene når du googler mitt navn. Jeg spurte dem om de kunne fjerne meg fra listen ettersom jeg trakk søknaden, men de sa nei, den var korrekt da de publiserte den.

Jeg har en annen jobb nå og er dritt lei av at denne ene søknaden skal være noe av det første som kommer opp når man søker navnet mitt.

Hva kan jeg gjøre? Kan jeg på en eller annen måte sørge for at andre nettsider dukker opp, eller at andre som har navnet mitt i seg kommer høyere?
Noen google-eksperter her?

Anonymkode: 8d64a...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe kjapp måte å endre på tror jeg, men hold f.eks. LinkedIn-profilen din i aktivitet, uansett smart når du søker jobb. Og andre sosiale medier som er relevante for jobbsøkingen. Har du en nettside eller blogg bør du se på SEO (search engine optimization).Googles egne produkter dukker ofte opp høyere enn andre, så youtube, Google+ osv kan være greit å holde i aktivitet.

Skrevet

Det er omtrent umulig å få gjort noe med siden det er vanskelig å få høyere prioritet hos Google enn slike nettsteder.

Anonymkode: ef168...8a0

Skrevet

Kan du ikke prøve å få av slettmeg.no? 

Anonymkode: 52ffa...d73

Skrevet

Å få hjelp, mente jeg å skrive 👆🏽

Anonymkode: 52ffa...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...