Gå til innhold

Han hadde ALT for tykk penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg fikk en enormt god tone med en tindermatch fra tidligere, og vi bestemte oss å møtes. Det var helt herlig, og vi hadde så mye til felles. Endte med at vi gikk hver til oss for natten, og bestemte oss for å møtes igjen helgen etter. Det gjorde vi, og sammen bestilte vi oss et hotellrom. Ting ble koselig og vi endte opp nakne, da det store sjokket kom. Han hadde den tykkeste penisen jeg noen gang har sett. Jeg forstod raskt at dette ikke kom til å gå, men han insisterte på at det skulle gå likevel. Skal ikke gå inn i detaljer, men det var mye smerter og tok veldig lang tid. Var vanskelig å nyte det da det var så vondt. Klarte ikke holde på lenge. Vi møttes igjen to dager senere og prøvde igjen - det var ikke bedre denne gangen.

Problemet var absolutt ikke at jeg ikke var «klar», for jeg var ekstremt tent og vi hadde såklart et langt forspill der han var helt amazing.

Er det noen som har opplevd noe av det samme, eller har noen tips? Kan prøve glidemiddel, men jeg tviler på at det vil hjelpe mye. Kanskje vi bare ikke passer sammen? Vet at de fleste kvinner ville gjort alt for å være i min situasjon, men det er rett og slett FOR ille. Det er helt sykt, faktisk, hvor tykk den er. Hva kan jeg gjøre? Er så glad i denne fyren og kjenner meg nesten forelsket. Og jeg vet han føler det samme. Er så kjipt om dette må være grunnen til at det ikke går..😔

Anonymkode: 439c7...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett SATC i dag??? 

Anonymkode: d2af7...b11

• Liker 2
Skrevet

Og da er det rett inn på nett for å gjøre andre med tykk penis usikre. Way to go! Vi skal være glad vi kvinner for at vi spares for sånt!

Skal dere fortsette relasjonen så skal dere selvfølgelig bare prøve dere frem med glidemiddel, tilpasning, ulike leketøy for tilvenning.

Anonymkode: 2dc8c...923

• Liker 1
Skrevet

Bare gi det tid! Husk at du er laget for å presse ut en baby der, man kan utvides, det tar bare litt tid! 

Anonymkode: ea91a...30a

• Liker 10
Skrevet

Rart det der med forlite, passelig og for stort. Vondt stort for noen er passelig for andre, men for lite er for vanlig. Ikke lett å finne den som er godt stor. For passelig er større en snittet. Realiteten er at de fleste vil ha mer, men de fleste er jo mindre en mer.

Anonymkode: b7e58...227

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare gi det tid! Husk at du er laget for å presse ut en baby der, man kan utvides, det tar bare litt tid! 

Det er ikke sånn det fungerer 😂

Anonymkode: f3b66...45a

• Liker 16
Skrevet

Dere må jo varme opp mer. Selvom du er mentalt kåt tar det kenger tid for kroppen. Du skal være så kåt at det blir en flekk av "smøring"(hater ordet  f-saft) på madrassen eller trusa søkkvåt,  ikke bare våt på fingeren hans når han dytter den inn. I tillegg må han forberede vaginaen din ved å gradvis øke antall fingre og ikke bare fingre inn og ut men også rundt og opp og ned og side til side og rundt enda mer. Selv de trangeste kan bli videt ut til å bli fistet bare man tøyer nok så en tykk penis er faktisk ikke noe problem bare man gjør det riktig :) Kos deg, mange som ville byttet med deg! 

Anonymkode: 7002e...ecf

• Liker 10
Skrevet

Hehe, kjenner meg sååå igjen.. 

for noen år tilbake drev jeg på med en fyr, vi var gal etter hverandre.. så kom kvelden da vi skulle ha sex for første gang, og han tok av seg bokseren og jeg kjente den sabelen av en kuk... men det gikk bra, og det var fantastisk 😁 

men husker jeg sa «skal du liksom ha den elefantsabelen inn i lille meg?» 😂😂 da lo vi godt begge to 😂😂

Anonymkode: 3dfe8...fe3

• Liker 1
Skrevet

Uff vært borti lignende selv. Endte opp med at han fikk presset den inn (og såvidt uten å gidde å gi meg noe forspill) og det var syykt vondt! 

Heldigvis er nåværende kjæreste akkurat passe lang og tykk. Sikkert 14cm, og noe mer enn det hadde blitt for mye for lille meg. Eksen var 17cm så det var også sykt ubehagelig om vi ikke brukte driiitlang tid på forspill. Så stort er ikke nødvendigvis best!😅😂

lykke til TS! Dere finner nok ut av det. Glidemiddel kan kanskje gjøre underverker!

Anonymkode: 8416a...0b9

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, kjenner meg sååå igjen.. 

for noen år tilbake drev jeg på med en fyr, vi var gal etter hverandre.. så kom kvelden da vi skulle ha sex for første gang, og han tok av seg bokseren og jeg kjente den sabelen av en kuk... men det gikk bra, og det var fantastisk 😁 

men husker jeg sa «skal du liksom ha den elefantsabelen inn i lille meg?» 😂😂 da lo vi godt begge to 😂😂

Anonymkode: 3dfe8...fe3

Elefantsabel faktisk.... Jeg hadde følt meg skikkelig backstabba i ryggen hvis noen hadde sagt det til meg men nå er ikke jeg den skarpeste skjeen i skuffen 😄

Skrevet

Det skrives om at menn har for liten penis på kg og ikke andre fora genrelt. Som en mann med relativ tykk penis har jeg opplevd å være på andre siden. Jeg skjønner TS som ung og uerfaren.

Det var heller ikke lett å  være ung mann og oppleve at hun var for trang underlivet selv om hun var søkk våt.

Jeg har opplevd å må gi meg,  det virker ikke særlig motiverende å fortsette å presse på når detil ikke lar seg gjøre. Nå har det som regel løst seg bortsett fra to ganger.

Kondom gjør det bare vanskeligere. Opplever kondomer revner osv. Så bruker å stole på jenta som regel. 

Ligger hun på rygg og skrever med låra 90 grader blir det videst. Prøv dette TS.

Har nå opplevd vide slufser. Det gir liten nytelse. Så småtrange for meg er de beste. Damer og menn er forskjellige i ytterligheter. En finner begge deler. 

Anonymkode: 1ac75...6e0

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel de færreste som synes det er særlig behagelig å trykke ut en baby, mange revner og må lappes sammen igjen osv, så den sammenlikningen er neppe brukbar. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er vondt å ha sex med en som er for stor. Selv etter å ha vært sammen i snart 20 år må mannen min ta det ytterst forsiktig i starten. Litt og litt inn også er det greit. Hvis han bare hadde peiset på så hadde jeg gått, for det er virkelig vondt. 

Anonymkode: 28394...850

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror dette kan bli vanskelig på sikt TS. Penisen hans er for stor for deg, og på sikt når du blir mindre tent enn nå, hva da? 

Anonymkode: de59a...a46

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Det skrives om at menn har for liten penis på kg og ikke andre fora genrelt. Som en mann med relativ tykk penis har jeg opplevd å være på andre siden. Jeg skjønner TS som ung og uerfaren.

Det var heller ikke lett å  være ung mann og oppleve at hun var for trang underlivet selv om hun var søkk våt.

Jeg har opplevd å må gi meg,  det virker ikke særlig motiverende å fortsette å presse på når detil ikke lar seg gjøre. Nå har det som regel løst seg bortsett fra to ganger.

Kondom gjør det bare vanskeligere. Opplever kondomer revner osv. Så bruker å stole på jenta som regel. 

Ligger hun på rygg og skrever med låra 90 grader blir det videst. Prøv dette TS.

Har nå opplevd vide slufser. Det gir liten nytelse. Så småtrange for meg er de beste. Damer og menn er forskjellige i ytterligheter. En finner begge deler. 

Anonymkode: 1ac75...6e0

Revner? Man kan dra en kondom over hodet uten at den sprekker. Eneste grunnen til at den revner er vel at det ikke er fuktig nok? 

Anonymkode: 867a7...4f5

Skrevet

Gikk tre måneder med mye oppvarming, forsiktig knulling og mye smerter før en av mine partnere klarte å ha sex uten smerter. Gikk enda noen måneder før jeg kunne knulle henne hardt.

Ting tar tid, og man venner seg til det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...