Gjest Lal la mann Skrevet 22. mars 2005 #1 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei jeg har vært ute av "gamet" en stund pga et brudd som jeg ikke unner noen og oppleve. Men tiden leger alle sår og vips så har jeg møtt en friskus jente av dimensjoner!!! Vi har funnet tonen og vi liker hverandre litt mer enn det vanlige. Men vi er voksne mennesker som ikke stuper i det. Begge har nok litt lyst til å ikke oppgi singeltilværelsen sånn uten videre. Uansett! Jeg skal møte henne i morgen og lurer på hva som kan være en kul date? Kino er uaktuelt. Men så tenker jeg at jeg kan ta henne med til båten min og lage en god middag der. Eller burde jeg vente med det? Noen innspill? Artig å bli litt dust igjen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 22. mars 2005 #2 Del Skrevet 22. mars 2005 Syntes det hørtes ut som en flott ide å ta henne med til båten og spise middag der. Det er litt fantasiløst på restaurant, eller kino, og nå gir du henne en opplevelse som kommer til å sette inntrykk! Samtidig lar du henne se en ny og sikekrt viktig side ved deg selv. Og du lar henne se båten! (Hvis det blir noe mellom dere er det viktig at hun har fint forhold til båten din, også, slik at det er en hobby der kanskje kan dele?) Men sørg for at hun er komfortabel der. Det første jeg tenker på med middag på en båt, er om det kan bli kaldt. Ha med ulltepper i fleng hvis du ikke har varmekilder ellers! mange jenter klarer ikke å slappe av hvis de småfryser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #3 Del Skrevet 22. mars 2005 Uansett hva som skjer så sørg for å ha kondomer i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest la la man Skrevet 22. mars 2005 #4 Del Skrevet 22. mars 2005 Kondomer ja! Det er en annen ting. Jeg er av en eller annen grunn ikke keen på sex med henne nå. Vil heller bli kjent med henne ordentlig først. Tror hun er av samme oppfatning. Vi får se! Koselig skal det ialle fall bli;-) Jeg skal fyre opp varmen i båten så mye at vi blir sittende i trusa til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå