Gjest hemmeligvenn Skrevet 16. november 2018 #41 Del Skrevet 16. november 2018 Og noen skriver dems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 #42 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg skjønner ikke hvordan noen kunne misforstå og tro at denne tråden handlet om gammeldagse høflighetsfraser. Hvis man har lest litt på forumet så er det ganske tydelig at det er dialekt. Jeg synes det er litt irriterende og for å være ærlig så ser det ganske dumt ut, men og/å-feil irriterer fortsatt mer. En kombinasjon av og/å-feil og "dem" eller "demmes" hadde nok hatt et godt potensiale for å irritere litt Anonymkode: 205e9...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2018 #43 Del Skrevet 17. november 2018 Er faktisk glad for at jeg har andre problemer her i livet, så jeg slipper å irritere meg over litt slurvete grammatikk. Det er da helt normalt at enkelte glemmer noen regler innen grammatikk. Er det egentlig så sjokkerende? Vi er mennesker, ikke maskiner. Dere gjør sikkert mye feil, dere også. Hvorfor må alle være så perfekte hele tida? Det er artig med diskusjoner om språk, men når folk irriterer seg, får vondt i øynene og spyr og alt det der, så blir jeg litt irritert sjæl! Er det virkelig en måte å si meninga si på? «Har dere ikke lært normal folkeskikk hjemme eller er dere bare dumme lizzm» 🤪 Anonymkode: 4f501...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå