Gå til innhold

Hvordan bli kvitt cravings?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt bekymret, men i det siste ukene har jeg spist noe usunt junkfood eller kaloririk mat nesten hverdag. Jeg craver alt i fra pizza, burger, pommes frites, smågodt, sjokolade, donuts, potetgull, chili cheese, brus, taco osv osv.... Hvordan håndterer jeg dette bedre? Og hvordan oppstår alle disse cravingsene og spesielt omtrent heletiden? Jeg må snart ta meg sammen, har allerede lagt på meg 1-2 kg og fortsetter jeg slik vil vekta fortsette å øke sakte meb sikkert... 

20 år gammel jente. 174 høy og veier 76 kg

Anonymkode: 2b654...fab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å bli litt bekymret, men i det siste ukene har jeg spist noe usunt junkfood eller kaloririk mat nesten hverdag. Jeg craver alt i fra pizza, burger, pommes frites, smågodt, sjokolade, donuts, potetgull, chili cheese, brus, taco osv osv.... Hvordan håndterer jeg dette bedre? Og hvordan oppstår alle disse cravingsene og spesielt omtrent heletiden? Jeg må snart ta meg sammen, har allerede lagt på meg 1-2 kg og fortsetter jeg slik vil vekta fortsette å øke sakte meb sikkert... 

20 år gammel jente. 174 høy og veier 76 kg

mener du at du er gravid?

Skrevet

Slutt å handle inn slikt, legg att bankkort hjemme hvis du skal forbi slike steder, og spis masse sunn mat slik at du er mett.

Skrevet
6 minutter siden, kvinne35+ skrev:

mener du at du er gravid?

Nei jeg er ikke gravid, helt sikker på det.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...