Gå til innhold

Hva legger du i det å være kosete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen skriver at de er kosete, hvordan tolker du det?

Eller hva vil det si å være kosete for deg?

Anonymkode: b2f72...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det skrives av en mann så tolker jeg at han er kåt nå og bare vil ha sex med meg eller at han liker mye sex. Kommer an på når og hvordan det skrives/sies da. 

Om en tindergutt skriver at han er kosete før man i det hele tatt har møtt han så vil han ha sex. 

Anonymkode: 73628...f91

• Liker 4
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg tenker ikke sex når jeg hører at noen er kosete, men konteksten har mye å si her.

For meg er det når man liker å være nær hverandre. Man kan sitte og holde rundt hverandre og stryke litt eller ligge i senga og holde rundt. Jeg tenker nærhet da og ikke sex.

Skrevet

Kosete er for meg at man liker veldig mye nærhet. 

For meg betyr det og at man har en seksuell apetitt. 

For min del er det en apetitt 7 av 7 dager. Daglig. Aller helst. Er som mat. Må ha det.. enten alene eller aller helst med kjæreste som er behovsmessig 3/7, eller større..

Skrevet

Kosete for meg betyr at en liker å ta på hverandre, en klem, et kyss. Å like å holde rundt, og like å bli holdt rundt. Og ikke bare for sex.

Anonymkode: 1e7b0...88b

• Liker 3
Skrevet

Mann: Kåt.

Kvinne: Glad i armkrok, te og ullteppe.

Anonymkode: 3d641...a28

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noen skriver at de er kosete, hvordan tolker du det?

Eller hva vil det si å være kosete for deg?

I datingspråket er kosete at mannen har lyst på  sex... 

Kvinnen legger stort sett helt annet innhold i det å være kosete...

Anonymkode: 921f7...908

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det skrives av en mann så tolker jeg at han er kåt nå og bare vil ha sex med meg eller at han liker mye sex. Kommer an på når og hvordan det skrives/sies da. 

Om en tindergutt skriver at han er kosete før man i det hele tatt har møtt han så vil han ha sex. 

Anonymkode: 73628...f91

Signerer 

Anonymkode: f3bff...8cd

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signerer 😂

Anonymkode: f3bff...8cd

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

"Vekker" gammel tråd... interessant med flere svar. Noen menn her som liker kos som en "separat" ting fra sex? Altså, det å like mye kos uten at det må bety at sex er en forventet konsekvens av kosen?

Anonymkode: cb909...2be

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Vekker" gammel tråd... interessant med flere svar. Noen menn her som liker kos som en "separat" ting fra sex? Altså, det å like mye kos uten at det må bety at sex er en forventet konsekvens av kosen?

Anonymkode: cb909...2be

Samboeren min elsker å kose. Ligge i armkroken og bli klødd og kjærtegnet  over hele kroppen. Det trenger slett ikke ende i sex, selv om han elsker sex også.

Anonymkode: 84bc1...39a

Skrevet

Å være veldig kosete tolker jeg som litt needy. At man liker å holde hender når man sitter i sofaen, helst overalt, ligger i skje, holder rundt hverandre når man lager mat, triller handlevognen på butikken sammen, har felles facebookprofil og går på do sammen. 

Anonymkode: 8a351...891

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være veldig kosete tolker jeg som litt needy. At man liker å holde hender når man sitter i sofaen, helst overalt, ligger i skje, holder rundt hverandre når man lager mat, triller handlevognen på butikken sammen, har felles facebookprofil og går på do sammen. 

Anonymkode: 8a351...891

Det kan jo bli for mye av det gode og felles facebookprofil og gå på do sammen synes jeg er idiotisk. Å være på hverandre hele tiden er ikke min greie, men etter å ha vært i et forhold der han absolutt ikke var kosete utenom når han ville ha sex så ville jeg foretrukket for mye enn for lite. 

Skrevet

Jeg er kosete. Jeg tar mye på partnere og er veldig seksuell. 

Anonymkode: c830a...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...