AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg jobber bare senvakter selv, og som regel 6 dager i uka, men jeg sliter med å leve et normalt liv... Jeg våkner som regel i 11-12 tiden og bare slapper av frem til jeg skal på jobb, jeg drar mot jobb kl 14 pga lang kjørevei og at jeg liker å være tidlig ute, jobber 8 timer og spiser middag på jobb, er hjemme igjen litt før 12 og da pleier jeg å kose meg med en film eller serie før jeg legger meg. Jeg har aldri overskuddsenergi til å rydde og vaske, så det pleier jeg å prøve å få gjort på fridagen min. Lager så å si aldri mat hjemme da jeg spiser på jobb, og når jeg har fri blir det bare noe enkelt om jeg i det hele tatt er hjemme. Dagene går unna fort som bare det og jeg føler at det eneste jeg gjør er å jobbe og sove. Hva gjør du vanligvis i løpet av en dag? Anonymkode: 1f328...caa
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Akkurat dette var grunnen til at jeg forlot restaurantbransjen. Jeg hadde ikke noe liv, følte at jeg levde på utsiden av samfunnet, i utakt med alle andre. Det var omtrent umulig å beholde et sosialt liv og normale fritidsaktiviteter. Jeg hadde ikke barn den gangen, og dersom jeg hadde fortsatt i bransjen hadde jeg nok ikke fått noen barn heller, eller noen mann, for den saks skyld. Anonymkode: d6e46...b7e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg jobber også slik, men det passer for min livssituasjon. Ingen mann, og barn er voksne og bor ikke lenger hjemme. Jobber ikke så mye som 6 dager i uken, og huslige oppgaver utføres på fridager. Men å jobbe i uniform og spise middag på jobb gjør at det er nokså ryddig hjemme i hverdagene Anonymkode: 4f4e2...f2c
Muskath Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Jeg jobbet bare kveldsvakter i noen år. Det ble ikke normalt liv utenom de helgene jeg hadde fri eller fridagen midt i uka. Ble bare jobb og sove, følte jeg. Pleide å spise middag på jobben. Nei, det blir ikke noe liv når man jobber motsatt av alle andre. Endret 22. oktober 2018 av Muskath
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Har det slik nå. Er sykmeldt i en måned grunnet utbrenthet. Blir nok å søke ny jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå