Gå til innhold

Kyss,klapp og klem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Kor mye tenker dere  menn på om dama di ikke blir like fort våt som før? 

Tror du at det er noe galt da?

Tror du at hun ikke tenner på deg lengere?eller tenker dere at dere gjør en dårlig jobb?🙈

Jeg har begynt på p-piller for en god stund siden og etter pilla så er det ikke helt sånn som før. 

Ska snakke med han om dette altså.

Håper ikke at han tror at jeg ikke tenner på han lengere pga pillen.  

Er nok sikkert bare jeg som overtenker

Anonymkode: 3d7d2...f3d

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg er litt var for åpenbare endringer i tenningsmønster og kan stusse over det, men saken løses greit som du sier av å ta en ærlig prat om det, så er det i ute av verden.

Skrevet

Er ikke det en ganske vanlig bivirkning av p-piller at man ikke blir like våt som før? Hvis du *føler* deg like klar for ham som før er det ingen fare på ferde.

Bra at du skal ta det opp med typen, kanskje du skal nevne det for legen også? Prøve ut et annet merke kanskje?

Skrevet

Stengemelding ufullstendig tittel

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat
* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...