AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Hvis jeg har 2 kombinerte stillinger på jobben og har kontrakt på de, kan arbeidsgiveren si ifra meg den ene stillingen uten en kjempe god grunn? Anonymkode: 51284...859
Hedda-78 Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Hva mener du med kombinerte stillinger? Du har to deltidsstillinger hos samme arbeidsgiver? Oppsigelsesvernet gjelder for alle. Oppsigelsestiden skal stå i kontrakten, og arbeidsgiver kan si deg opp ihht. gyldige oppsigelsesgrunner, slik som i alle andre stillinger.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, Hedda-78 skrev: Hva mener du med kombinerte stillinger? Du har to deltidsstillinger hos samme arbeidsgiver? Oppsigelsesvernet gjelder for alle. Oppsigelsestiden skal stå i kontrakten, og arbeidsgiver kan si deg opp ihht. gyldige oppsigelsesgrunner, slik som i alle andre stillinger. Ja. I kontrakten står det kombinerte da. Jeg jobber 60 %. Den ene stillingen er på 40 %, mens den andre er på 20 %. Anonymkode: 51284...859
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Arbeidsgiver kan ikke si deg opp uten en god grunn i hvilken som helst jobb. Har du en kontrakt og gjør jobben din så er du trygg. Anonymkode: 3d6f0...7ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå