Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa til en mann at jeg er svært lidenskapelig anlagt....uten å forklare noe mer.

Snakket(flørtende tone) med han idag....og da sa han, med et lurt smil, at han hadde tenkt mye på det at jeg er lidenskapelig...det fikk han ikke helt ut av hodet, sa han... 

Så hva har jeg egentlig sagt? Hva legger dere i det å være lidenskapelig? 

Anonymkode: 0b9ea...544

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han håper du også er lidenskapelig i sengen

Anonymkode: b3019...fd4

• Liker 2
Skrevet

At du brenner for noe, vil gjøre det konstant og nyter når du har anledningen til å gjøre det. (Kan være hva som helst)

• Liker 1
Skrevet

Lidenskap i et forhold er for meg tett knyttet opp til det seksuelle. I et lidenskapelig forhold har man god seksuell kjemi og har med seg den kjemien i mange aspekter ved forholdet, ikke bare i senga. Lidenskap handler om å flørte, danse, tease, ta på hverandre. Samlivet er en dans som delvis er herlig i seg selv og delvis bygger opp til herlig sex. 

Hadde blitt noget skuffa om en dame proklamerte at hun var lidenskapelig, og så viste det seg at hun bare var veldig utadvent eller noe, "lidenskapelig" opptatt av billedkunst, alt som ikke har med det seksuelle å gjøre egentlig. 

Anonymkode: a5654...225

• Liker 2
Skrevet

Antar fyren må ha tenkt i seksuelle baner...Jeg ville tenkt om en som er lidenskapelig at han /hun er et følelsesmenneske og en som gir /nyter mye på det seksuelle og romantiske plan... 

Er du slik da eller blir det feil om han har tenkt slik?

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Han tenker nok lidenskapelig seksuelt, og det er vel gjerne det ordet helst forbindes med.

Men lidenskapelig betyr bare at man har en lidenskap for noe, det må ikke nødvendigvis være sex... Det betyr at man er veldig interessert i/opptatt av noe. Så hvis du er lidenskapelig opptatt av fysikk blir han nok litt skuffa ;) 

Skrevet
2 timer siden, Linn35 skrev:

Antar fyren må ha tenkt i seksuelle baner...Jeg ville tenkt om en som er lidenskapelig at han /hun er et følelsesmenneske og en som gir /nyter mye på det seksuelle og romantiske plan... 

Er du slik da eller blir det feil om han har tenkt slik?

Ja jeg er slik og tror og det kan være han har tenkt i de baner...

Bare litt usikker hva man legger i det. Da har jeg i det minste vært ærlig om hvor han har meg, da...i et evt fremtidig forhold. 

Ts

Skrevet

Jeg er lidenskapelig. Det gir seg utrykk både i det seksuelle, det følelsesmessige og i alt jeg går inn i og brenner for. Jeg går inn med liv og sjel i ting. 

Å være lidenskapelig er både positivt og negativt føler jeg. Det er en intens tilstedeværelse og interesse, en stor sanselige og varme, men like intens sinne og kulde. Jeg lever ut mine følelser, på godt og vondt. 

Anonymkode: 81d57...dd0

• Liker 2
Skrevet

Dersom du snakket til han i flørtende tone, og definerte deg som lidenskapelig, da ville jeg, som mann, kun hatt en eneste tanke i hodet, ingen tvil om det. Og det er nok nettopp derfor han ikke klarer å få dette ut av hodet, og sikkert veldig gjerne vil tilbake til dette... så enkelt, og så vanskelig :) 

Men det er første tanke, lidenskapelig kan selvsagt gjelde andre ting også, ganske enkelt at du er en energisk og engasjert person som går fullt og helt inn i det du interesserer deg for. 

Skrevet
9 timer siden, zaco skrev:

Dersom du snakket til han i flørtende tone, og definerte deg som lidenskapelig, da ville jeg, som mann, kun hatt en eneste tanke i hodet, ingen tvil om det. Og det er nok nettopp derfor han ikke klarer å få dette ut av hodet, og sikkert veldig gjerne vil tilbake til dette... så enkelt, og så vanskelig :) 

Men det er første tanke, lidenskapelig kan selvsagt gjelde andre ting også, ganske enkelt at du er en energisk og engasjert person som går fullt og helt inn i det du interesserer deg for. 

Takk, fint å høre det fra en mann. Ja, jeg tror nok han har tenkt i de baner, uten at han sa noe mer rundt det....Men jeg må innrømme jeg likte at han sa det, da. Tyder jo på at han har tenkt på meg, selvom det kanskje er i litt på kanten-tanker...

Takk for alle innspill her, veldig fint å høre hva dere tenker :)

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...