Gå til innhold

Være imot eksponering av barn på blogg samtidig som man lar seg inspirere av bloggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er imot eksponering av barn på blogg, er det noe i veien for at du kan la deg inspirere ved å feks ta imot treningstips av Funkygine eller bruke en av Fotballfrues oppskrifter som ikke har med eksponering å gjøre?

Er dette umoralsk eller kan det skilles fra hverandre, hva mener du?

(PS: Denne tråden skal ikke ses i sammenheng med noen andre tråder.)

Anonymkode: 4bb24...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hverken leser eller følger noen bloggere, men det hender jo at jeg søker etter en oppskrift og kommer inn på en blogg. Det synes jeg er greit for mitt vedkommende. Ikke kjenner jeg navn på bloggere, så står det eks: Kari Nordmann så vet jeg ikke at hun i utgangspunktet er en blogger heller. Så å bruke en oppskrift er etter min mening innafor!

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er dobbeltmoralsk. En er med på å opprettholde galskapen og gi disse msk inntjening!

Anonymkode: 0f9e9...b4f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dobbeltmoralsk. En er med på å opprettholde galskapen og gi disse msk inntjening!

Hva tenker du hvis man ikke bidrar med klikk eller kjøper ting de eventuelt reklamerer for i de spesifikke innleggene man henter tips og inspirasjon fra?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du hvis man ikke bidrar med klikk eller kjøper ting de eventuelt reklamerer for i de spesifikke innleggene man henter tips og inspirasjon fra?

Du klikker deg jo inn på innlegget for å lese...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du klikker deg jo inn på innlegget for å lese...

Nei, ikke nødvendigvis. Du kan feks få oppskrift av venninna di som for lenge siden fant den på bloggen og skrev den ned osv.

Skrevet
22 minutter siden, Belima skrev:

Jeg hverken leser eller følger noen bloggere, men det hender jo at jeg søker etter en oppskrift og kommer inn på en blogg. Det synes jeg er greit for mitt vedkommende. Ikke kjenner jeg navn på bloggere, så står det eks: Kari Nordmann så vet jeg ikke at hun i utgangspunktet er en blogger heller. Så å bruke en oppskrift er etter min mening innafor!

Takk på svaret,

håper på flere. :)

Skrevet

Jeg er mot eksponering av barn, men kan fint bli inspirert av noe annet. Nå blir jeg sjelden inspiriert av rosabloggere siden jeg ikke har interesse for trening, mote, sminke og interiør, men i teorien kunne jeg fint gjort det.

Anonymkode: 536ca...872

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...