Gå til innhold

Orgasme samtidig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kristina666

Hvor vanlig er det at man kommer samtidig som partneren? Altså at man får orgasme samtidig? Etter som jeg er har forstått er dette mere unntaket enn regelen. Det variere vel etter hvor seksuelt samkjørt man er med partneres sin ? eller...? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer at dette skjer ytterst sjelden. Det at man kommer helt samtidig er avhengig av en kroppslig kommunikasjon som kommer etterhvert som man blir kjent med hverandre. I følge alle filmer og noveller virker dette som en selvfølgelighet og som en nødvendighet, men sannheten er en helt annen. Klart det er litt ekstra koselig å kunne se inn i partnerens øyne, mens orgasmen skyller gjennom begge, men dersom den ene blir "snytt" for orgasmen, er det jo bare å fortsette etterpå. Det finnes mange måter å tilfredsstille på!

Jeg har kun opplevd ei jente jeg kom samtidig med, og det var kun fordi hennes sammentrekninger ofte var så sterke og varte så lenge, at jeg rett og slett ble revet med selv.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm..... er det bare meg som synes at det nesten er best å komme hver for seg? på denne måten kan vi nyte hverandres orgasme på en helt annen måte - når jeg kommer selv, er jeg nemlig for lost i min egen til å helt ta inn hvor vakkert det er at han også kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina, det du lurer på der, er veldig vanlig å lure på. Det har seg nemlig sånn, at skal sexen være vellykket så man komme samtidig....

Waco

Si meg... må dere finne på problemstillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco,

Det er jo faktisk DU som skaper problemstillinger her.... Ved å skape et behov for orgasme samtidig hver gang.... :hoho:

Morlock,

Nei, det er langt fra alle jenter som har den evnen til å komme kun gjennom samleie (mener å ha lest kun 40%), og det er faktisk noen som ikke har evnen til å komme i det hele tatt. Trening og avslapning kan hjelpe noen, men ikke alle. Dersom nervøsitet og anspenthet er borte, øker sjansen betraktelig. Jo bedre skjedemusklene er trent jo større sjanse har dere til å komme. Desto bedre blir det for oss gutta også... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JubelAnja

Jeg kommer nesten alltid samtidig som typen min. 90% av de gangene vi har sex får vi orgasme omtrent samtidig ( han kommer noen microsekunder etter meg...venter på meg liksom). Er utrolig glad for at vi er så samkjørt og har et utrolig bra sexliv, da det ikke har vært slik for mine tidligere kjærester. Men...jeg tror ikke dette er alfa og omega i et samliv. Om man kommer samtidig eller ikke er ikke noe barometer på forholdet. Poenget er jo OM du blir tilfredstilt, ikke NÅR du blir det.

Hilsen lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, Waco!

En må vel ikke komme samtidig for at sexen skal vere bra??

:hoho:

Jeg hadde tenkt å ignorere deg, men ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullerusk, selvfølgelig er Waco av den oppfatning...... at om sexen skal være bra så må man komme samtidig - det er ingen uvanlig illusjon blant små guttejomfruer det.

10na :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina666
Og igjen har vi fått bevist at kvinner ikke behersker kunsten ironi...

åå....føler deg truffet nå waco :-) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco: Damer er for nærtagende til å skjønne seg på din form for ironi. de går i forsvarsposisjon med en gang de føler at de blir kritisert. Og det synes jeg er du har klart å bevise rimelig godt her inne, de skjønner rett og slett ikke at du kødder med dem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt og få orgasme samtidig, og det skjer ofte

Vi trenger liksom det siste, at den andre skal komme for at det skal gå for oss selv... Men like før jeg kommer blir det jo trangere og han begynner og komme, og da får jeg orgamse og det kniper seg helt sammen..og da får han orgasme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...