AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg skal lage julekalender til dama, og i en del av lukene tenkte jeg å ha noe erotisk leketøy for henne eller oss begge. Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe? Er åpen for det meste, men prisen er litt avgjørende her. Ser for meg at hver ting har en makspris på 100-200 kroner. Anonymkode: 88c4c...bf7
Adina Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Hva med denne? http://shop.erotikknett.no/Frekke-leker/Frekke-leker/Par-pakke---sexleketoy Da er du godt på vei, så kan du lage noen "gavekort" i tillegg, på fks. massasje, en uforpliktende orgasme, oralsex eller noe og kanskje en flaske vin eller noe en dag? og kanskje en dag eller to med noe undertøy som du tror passer og som partneren liker?
Paddepia Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Vibrator stav, vibrator egg, truse med vibrator, fjernstyrt vibrator, rabbit dildo, gagball, fjærstav, pisk, øyebind, tau, sexterninger, nippleklyper, spiselig truse du kan spise av henne, penisring med vibrator som er godt for dere begge, ispinne som symboliserer isbit play, vokslys til å dryppe på kroppen eller ha på nattbordet til pynt, massasjeolje, sexy undertøy, hjemmelaget gavekort på intim massasje, oralsex, romantisk date, wildcard som hun kan dra frem når som helst hvor som helst, lapper med komplimenter på, brev med sexfantasiene dine i, kortstokk med kamasutrastillinger for klespoker og inspirasjon. Er kjempemasse gøy og billig på Ebay Den beste gaven som er å verdsette og være intim med henne med ikke-seksuell nærhet i hverdagen ellers må du heller ikke overse og glemme da Endret 22. oktober 2018 av Paddepia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå