AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Vet når man blir blokkert så fjernes personen fra lista di, og hvis du er slettet er high scoren borte eller det kommer opp "ventende". Prøver her å få tak i en person (eneste kontakten vi har er på snap). Nå har det gått tre dager uten at snappene har blitt åpnet, riktignok står vi fortsatt som venner, snappene står som sendt og high scoren rører seg ikke.. kan jeg ha blitt slettet fordeom? Synes bare det er så rart da dette er en person som ikke går en meter uten tlfn i hånda Anonymkode: 2d583...931
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Har ikke Snapchat. Anonymkode: 21aab...c10 1
Gjest Araknoidea Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Hvis scoren vises har du ikke blitt slettet.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg åpner ikke snap fra slitsomme folk. Stålsetter meg lenge. Veit d er bare masse selfies og sutring som er unødvendig. Blir sint av d. For å unngå å klikke på vedkommende så åpner jeg bare ikke. Nytter ikke si til personen at d er irriterende. Da blir d fjortissdrama. Anonymkode: 431ad...d20
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 Hvis du kan se scoren er du ikke sletta, og hvis scoren ikke beveger seg bruker jo åpenbart ikke den andre personen snapchat Anonymkode: a977f...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå