AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg har en 100% stilling jeg er fornøyd med, men ønsker å bytte beite pga lang reisevei og skiftordning. Ønsker i hovedsak dagtid, og noe som er nærmere hjemme. Jeg ser på ledige stillinger osv, men det er ikke noe som helt treffer. Jeg vurderer da å legge ut et innlegg på face, og i disse kjøp/salg-gruppene osv, hvor jeg selger inn meg selv som arbeidskraft. Jeg ser jo det gjøres innimellom, men da gjerne av de som er utenfor arbeidslivet og sliter med å komme seg inn. Hvordan hadde dere sett på noen som gjorde dette? Kan det være en positiv greie, eller blir det bare dumt? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg egentlig vil gjøre, og er åpen for veldig mye! Anonymkode: cf08b...99b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg har litt delte følelser ang dette. På meg fremstår det som det er di mest «tåredryppende» historiene som får tilbud om jobb, gjerne med media involvert. Men samtidig en grei måde å teste ut noe nytt Anonymkode: ecdda...fdd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har litt delte følelser ang dette. På meg fremstår det som det er di mest «tåredryppende» historiene som får tilbud om jobb, gjerne med media involvert. Men samtidig en grei måde å teste ut noe nytt Anonymkode: ecdda...fdd Jeg ønsker jo absolutt ingen mediadekning, og har heller ingen tåredryppende historie å komme med. Jeg har jo jobb, men er på leit etter noe annet. Skulle jeg gjort det, ville jeg vinklet det litt humoristisk, om for eksempel å være poteten som kan bruke til alt. Er jo ikke en sånn plass man legger inn en dyp og seriøs historie med full CV, akkurat. Ts Anonymkode: cf08b...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå