AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg er litt sånn redd... har begynt og kjenne rare ting i magen... Har en sønn på 8 mnd, fikk positiv test med hormonspiralen kyleena, men når jeg tok ut den fikk jeg syke smerter og begynte å blø, svimte nesten av... så trodde jeg spontanaborterte.. Nå sliter jeg med å gå ned i vekt, har hatt en del halsbrann og kjenner liksom ting i magen røre på seg... men har tatt 3 graviditetstester i ettertid og de har vært negative... Går det an att jeg er gravid uten og kjenne det??? Anonymkode: 5dd6e...af7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Ingen som vet noe?:( Anonymkode: 5dd6e...af7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt sånn redd... har begynt og kjenne rare ting i magen... Har en sønn på 8 mnd, fikk positiv test med hormonspiralen kyleena, men når jeg tok ut den fikk jeg syke smerter og begynte å blø, svimte nesten av... så trodde jeg spontanaborterte.. Nå sliter jeg med å gå ned i vekt, har hatt en del halsbrann og kjenner liksom ting i magen røre på seg... men har tatt 3 graviditetstester i ettertid og de har vært negative... Går det an att jeg er gravid uten og kjenne det??? Anonymkode: 5dd6e...af7 Hvis du er litt flere uker på vei så har jeg hørt du skal blande vann i urinen før du tester. Ellers burde du jo dra til legen Anonymkode: 69c9f...378
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 Det er normalt å kjenne fantomspark etter man har vert gravid ta en tur til legen om du er bekymret. Anonymkode: c6c6f...ea3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå