SlemUlv Skrevet 22. oktober 2018 #41 Skrevet 22. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: har du tre kjærester så er du utro mot tre personer. kan kalle det hva man vil, men kommer ikke utenom fakta Anonymkode: 48240...de9 Nei, har jeg tre kjærester, lever jeg og mine kjærester, de livene vi har valgt 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #42 Skrevet 22. oktober 2018 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, har jeg tre kjærester, lever jeg og mine kjærester, de livene vi har valgt ingen motsetning mellom det og det jeg skriver du og jeg blir ikke enige, ha en fin kveld ts, beklager at jeg bidro til å kuppe tråden, lykke til og håper du velger rett Anonymkode: 48240...de9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #43 Skrevet 22. oktober 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i 15 år, og har både hus og barn sammen. Jeg har mest lyst til å få dekket behovene i forholdet, men det tærer på at vi er såpass lite kalibrerte, og har vært det i mange år nå. Jeg ønsker oftere sex. Partneren min er fornøyd om det går en uke eller tre mellom hver gang. Jeg kan tenke meg flere ganger i uken, gjerne hver andre dag i perioder, og aldri mer enn en uke mellom hver gang. Jeg ønsker lengre sex. Mer forspill, mer erting, mer kos. Partneren min er fornøyd om det ikke tar så lang tid. Jeg ønsker mer fokus på sex. Fantasere sammen, prøve ut noe ting, planlegge noe frekt. Partneren min har ikke samme behov. Jeg ønsker mer kos og intimitet. Sitte i armkroken til hverandre. Holde rundt hverandre. Føle nærhet og kjærlighet. Partneren synes fort det blir for mye. Likevel er det partneren min som av og til har ønsket seg åpent forhold, noe jeg synes er rart om behovet for sex og nærhet er så lite. Vi har snakket sammen om våre ulike behov, og det blir dessverre ofte slik at partneren føler seg dårlig. Jeg føler meg også dårlig over at partner viser meg lite interesse både seksuelt og emosjonelt, samtidig som det ønskes åpent forhold, når jeg har et ønske om og glede over å kunne gi partner alt som ønskes. Partner har kastet ut at om jeg er misfornøyd så er det helt greit om jeg lever ut behovene med noen andre i et åpent forhold, men jeg har ikke noe ønske om en tredjepart. Jeg ønsker helst å få dekket behovene i forholdet. Likevel begynner jeg nå å vurdere en tredjepart, fordi det tærer på både selvfølelse og selvtillit når jeg både føler meg avvist og lite ønsket. Jeg har behov for å føle meg attraktiv, tiltrekkende og fristende. Jeg savner å bli begjært. Jeg savner å være ønsket. Noe jeg frykter ved et åpent forhold er at partneren min også må få aksept for en tredjepart. Når jeg allerede føler at partneren har lite behov for meg emosjonelt og seksuelt, så blir jeg redd for at tredjeparten skal ta min plass, og at lite sex mellom oss skal bli til enda mindre sex, at lite intimitet skal bli til enda mindre intimitet, fordi det lille behovet som er skal bli tilfredsstilt andre steder. Er det noen som har tips og råd? Som befinner seg i samme situasjon? Eller som har erfaring fra åpne forhold, både positive og negative? Er det noen som har gått inn i et åpent forhold og erfart at de plutselig er blitt byttet ut til fordel for den nye parten? Anonymkode: f4e1c...f49 Er dere åpne for Hepatitt A-B-C, Syfilis, Hiv/aids, kjønnsvorter, klamydia også da? Anonymkode: ba556...11a
SlemUlv Skrevet 22. oktober 2018 #44 Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ingen motsetning mellom det og det jeg skriver du og jeg blir ikke enige, ha en fin kveld ts, beklager at jeg bidro til å kuppe tråden, lykke til og håper du velger rett Anonymkode: 48240...de9 Å velge å leve åpne, er ikke det samme som å være utro. Utro er bedrag og løgn. Det er ikke det verken TS søker, eller jeg lever 1
SlemUlv Skrevet 22. oktober 2018 #45 Skrevet 22. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere åpne for Hepatitt A-B-C, Syfilis, Hiv/aids, kjønnsvorter, klamydia også da? Anonymkode: ba556...11a Hørt om sikker sex? :s Ikke ha ubeskyttet sex før alle er testet osv?
kvinne35+ Skrevet 22. oktober 2018 #46 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Hørt om sikker sex? :s Ikke ha ubeskyttet sex før alle er testet osv? sletta Endret 22. oktober 2018 av kvinne35+
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. oktober 2018 #47 Skrevet 22. oktober 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i 15 år, og har både hus og barn sammen. Jeg har mest lyst til å få dekket behovene i forholdet, men det tærer på at vi er såpass lite kalibrerte, og har vært det i mange år nå. Jeg ønsker oftere sex. Partneren min er fornøyd om det går en uke eller tre mellom hver gang. Jeg kan tenke meg flere ganger i uken, gjerne hver andre dag i perioder, og aldri mer enn en uke mellom hver gang. Jeg ønsker lengre sex. Mer forspill, mer erting, mer kos. Partneren min er fornøyd om det ikke tar så lang tid. Jeg ønsker mer fokus på sex. Fantasere sammen, prøve ut noe ting, planlegge noe frekt. Partneren min har ikke samme behov. Jeg ønsker mer kos og intimitet. Sitte i armkroken til hverandre. Holde rundt hverandre. Føle nærhet og kjærlighet. Partneren synes fort det blir for mye. Likevel er det partneren min som av og til har ønsket seg åpent forhold, noe jeg synes er rart om behovet for sex og nærhet er så lite. Vi har snakket sammen om våre ulike behov, og det blir dessverre ofte slik at partneren føler seg dårlig. Jeg føler meg også dårlig over at partner viser meg lite interesse både seksuelt og emosjonelt, samtidig som det ønskes åpent forhold, når jeg har et ønske om og glede over å kunne gi partner alt som ønskes. Partner har kastet ut at om jeg er misfornøyd så er det helt greit om jeg lever ut behovene med noen andre i et åpent forhold, men jeg har ikke noe ønske om en tredjepart. Jeg ønsker helst å få dekket behovene i forholdet. Likevel begynner jeg nå å vurdere en tredjepart, fordi det tærer på både selvfølelse og selvtillit når jeg både føler meg avvist og lite ønsket. Jeg har behov for å føle meg attraktiv, tiltrekkende og fristende. Jeg savner å bli begjært. Jeg savner å være ønsket. Noe jeg frykter ved et åpent forhold er at partneren min også må få aksept for en tredjepart. Når jeg allerede føler at partneren har lite behov for meg emosjonelt og seksuelt, så blir jeg redd for at tredjeparten skal ta min plass, og at lite sex mellom oss skal bli til enda mindre sex, at lite intimitet skal bli til enda mindre intimitet, fordi det lille behovet som er skal bli tilfredsstilt andre steder. Er det noen som har tips og råd? Som befinner seg i samme situasjon? Eller som har erfaring fra åpne forhold, både positive og negative? Er det noen som har gått inn i et åpent forhold og erfart at de plutselig er blitt byttet ut til fordel for den nye parten? Anonymkode: f4e1c...f49 Dere har vert saman i 15 år og har både hus og barn saman.,men er bekymra for at Deres dagar saman forlengst er talde. Skulle ikkje forundre meg om din fustrasjon over å ikkje fått dekket din begjær og sexuelle fantasier har tæret på forholdet over lang tid , og resultert i dere nå har glidd ifra hverandre følelsesmessig.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #48 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg var i et åpent forhold og kan anbefale det HVIS man er partner med sin beste venn,, der kommunikasjonen er på topp og kjærligheten er stor. Vi leste mye om det på nett først, tips og triks og andres erfaringer. En blogger skrev at man snakker mye mer om det åpne forholdet enn man faktisk gjør noe i praksis. Sånn ble det også. Det fordi man må sette regler og så må man finpusse på de og nye problemstillinger dukker opp. Jeg blir alltid ensom i forhold, en er bare ikke nok. Etter 4 år sammen delte jeg dette med han og han var fantastisk som alltid. Slik begynte ballen å rulle. Vi hadde begge mulighet til å ha sexpartnere og gå på uforpliktende dates, men kun jeg gjorde det (er bedre på flørting og initiativ). Jeg klarte å igjen bli den kjærlige, positive kjæresten som forgudet mannen min fordi tomhetsfølelsen ble mindre og endorfinene fløt. Ble ikke forelsket i noen av de jeg traff, hadde det bare gøy og fikk masse nye opplevelser. Men her må man være ærlig med seg selv og vite fullt ut at det åpne forholdet ikke skal være en unnskyldning for å bryte ut med en sikkerhetsmann: når man endelig bryter så har du en du kjenner og er glad i klar til å ta i mot deg så du ikke trenger å kjenne på ensomhet og selvstendighet. Anonymkode: b7a19...5be 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #49 Skrevet 23. oktober 2018 Spoiler Vil bare berømme det at du åpenbart er reflektert som få, og ikke minst veldig flink til å skrive, formulere deg, samt at du behersker rettskriving. Med din bakgrunn tenker jeg at du fortsetter å reflektere, samtidig som du har i bakhodet hva du i bunn og grunn trenger. Jeg mener også at alle behov burde dekkes i et monogamt forhold. Det ordner seg helt sikkert for en som deg. Jeg regner forsåvidt med at du onanerer regelmessig. Anonymkode: 2e5bf...dba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå