Thyra Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Er det noen her som nylig har klippet pannelugg? Ble dere fornøyd? Angret dere, og har begynt å spare ut igjen? Jeg har ikke hatt pannelugg på over 20 år, men vurderer å klippe lugg for å få litt forandring.
Gjest Lexie Grey Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Ikke nylig, men jeg klippet pannelugg for 2 år siden etter å ha hatt samme kjedelige frisyre med sideskill og langt hår i 10 år. Klippet en del på lengda, fikk skillet mer mot midten og en lugg som var litt uttynnet, altså ikke en tykk, rett markert en. Det er det beste jeg har gjort med håret noen gang og jeg følte meg så fiiin, noe jeg aldri har gjort før! Selvbildet fikk en stor boost og jeg fikk mange komplimenter. Men jeg lot den gro ut igjen fordi det ble tungvint å måtte stusse den så ofte, i tillegg er det upraktisk på sommeren når håret mitt blir fort fett. Men har planer om å klippe lugg igjen ganske snart Jeg sier go for it! Hvis du ikke liker det er det jo bare å la den gro ut igjen Du burde gå til en erfaren frisør som ser hvilken lugg som passer ansiktsformen din, stilen din osv.
Gjest TheCatLady Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg gjorde det for noen år siden. Rett lugg mener jeg da. Jeg likte det i begynnelsen, men synes etter hvert at den ble rar selv om jeg gikk til frisør. Kanskje det bare er mitt hår, men jeg synes det ble for mye styr med den og jeg måtte vaske luggen hver dag siden jeg har fet hud. Men det er enkelt å la den gro ut igjen og man kan trekke den til siden om man ikke liker det, selv om det er litt styr før luggen er blitt lang nok.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Det er noen år siden jeg klipte lugg sist, da ganske luftig og litt oppklipt (om det gir mening). Var godt fornøyd med resultatet, men synes det er litt styr å vedlikeholde. Luggen må klippes jevnlig, i tillegg til at det krever mer stell med håret om morgenen. Til slutt gadd jeg bare ikke mer og lot den gro ut. Anonymkode: e8ce8...ea6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg synes det er enklere å ha lugg enn ikke; jeg har halvlangt hår med fall, som bare faller i fjeset på meg om jeg har alt like langt, men etter at jeg klippet lugg tar det null tid å stelle håret. Har halvlang lugg som er forsiktig buet, siden jeg har ganske firkantet ansikt blir det mykere og finere enn rett avklippet. Anonymkode: a1cb4...61e
pernille.adrine Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Pannelugg ødela livet mitt. Helt seriøst! Jeg hadde veldig langt fint tykt hår nesten til rumpa, klippet pannelugg, elsket den i 2 dager og etter det ville jeg ikke mer. Prosessen ved å vokse ut luggen er ikke verdt det!!! Jeg så ikke ut i lang tid, hele ansiktsformen min ble forandret, jeg måtte ofte bruke rettetang på luggen og det slet masse. Jeg sitter her nå 2,5 (!!!!!) år etter og jeg har forsatt spor etter luggen, altså at den ikke er like lang som resten av håret mitt. Nå er den jo ikke en lugg lenger, men fyyyyyyyyyy som jeg angrer. Jeg tror det er en av de gangene i livet mitt jeg har hatet meg selv mest faktisk! Kunne liksom ikke skjønne hvorfor jeg gjorde det og jeg var sååååå sur på meg selv.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg veksler hele tiden, håret vokser fort, så klipper lugg ca 1 gang pr år, så gror jeg den ut og innser jeg liker lugg. Anonymkode: df17d...7cb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #8 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg klippet lugg for noen måneder siden, og er fornøyd til tross for mye "upkeep". Men det jeg har funnet ut er at menn liker ikke lugg! Nå generaliserer jeg selvfølgelig, men er overrasket over hvor mange kommentarer jeg har fått fra menn som sier rett ut at de ikke syns det er pent. Det betyr ikke noe for meg, for jeg liker det, altså. Anonymkode: 648de...d97
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #9 Skrevet 26. oktober 2018 2 timer siden, pernille.adrine skrev: Pannelugg ødela livet mitt. Helt seriøst! Jeg hadde veldig langt fint tykt hår nesten til rumpa, klippet pannelugg, elsket den i 2 dager og etter det ville jeg ikke mer. Prosessen ved å vokse ut luggen er ikke verdt det!!! Jeg så ikke ut i lang tid, hele ansiktsformen min ble forandret, jeg måtte ofte bruke rettetang på luggen og det slet masse. Jeg sitter her nå 2,5 (!!!!!) år etter og jeg har forsatt spor etter luggen, altså at den ikke er like lang som resten av håret mitt. Nå er den jo ikke en lugg lenger, men fyyyyyyyyyy som jeg angrer. Jeg tror det er en av de gangene i livet mitt jeg har hatet meg selv mest faktisk! Kunne liksom ikke skjønne hvorfor jeg gjorde det og jeg var sååååå sur på meg selv. Aldri tenkt over at man ser spor så lenge, men ser jo det på bildene av deg at det er spor fremdeles ja! 🤔 Anonymkode: 2760b...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå