AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Hva kjøper man til noen som sier de ikke ønsker seg noe, personen svarer at mitt ønske er at alle skal ha det godt. Men jeg føler for å kjøpe en liten ting for jeg vet at personen har kjøpt til meg. Hva hadde du gjort i en slik situasjon ? Anonymkode: a0666...78d
solmåneogstjerner Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Vin, kaffe, te, sjokolade. Noe som vedkommende kan kose seg med alene eller sammen med andre. 1
kariussen Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Hjemmelagde kjeks eller konfekt 😊 Eller en forundringspakke med god vin, trøfler og andre spiselige godsaker
Kontorotta Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 Du kan også velge å høre på denne personen. Jeg kan fort være den personen som sier slik. Og da mener jeg det. Man skal ikke gi gave, bare for å gi gave. Et ønske om at andre skal ha det godt, er et bra ønske. Snakket med eldstedatter i går. Hun er student. Spurte hva hun ønsker seg i gave, og da kom spørsmålet tilbake til meg. Jeg ønsker oppriktig talt ikke gave fra henne, men jeg setter pris på at hun kjøper/lager/ordner en gave til de to søstrene hennes. Hun reiser på studietur i beg av januar, og hennes ønske til jul er litt til lommepenger til denne turen. Det skal hun få, men synes heller ikke at hun skal blakke seg for å gi gave tilbake til meg. I år kommer jeg også til å gi en gave hver til to som jeg ikke pleier gi til eller få av. Jeg ønsker ikke noe tilbake fra dem, men gavene til dem er symbolske i forhold til intern hobby og bare for gøy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå