AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Har planer om å prøve for første gang i helgen. Hvordan funker dette? Har hatt analsex for mange år tilbake, likte dette, men ble litt grisete. Tenner på tanken om å gå litt rundt med en liten plugg der bak, før og under sex. Hvordan funker dette? Jeg har fått en liten innvendig hemoride, gjør dette noe? Den er ikke særlig vond. Må jeg gjøre noen forberedelser? Hva skal jeg bruke til å skylle rent først? Vil helst slippe griserier. Glidemiddel har jeg selvsagt tenkt på. Tips og erfaringer mottas med takk! Hilsen kvinne 30 + Anonymkode: 061e9...831 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Kjør på! Begynn med en liten en - blir kjempedeilig uansett. Litt glidemiddeli og rundt hullet. Litt på pluggen. Ta det rolig - skal ikke være vondt. Han ville digget en også, om han tør 😉 Vær forsiktig og kjøp en som har en trygg blokkering bak (ikke slik tynn gummiring) slik at den ikke forsvinner oppi der. Anonymkode: 57eec...621 2
Gjest Alterego666 Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg liker rense endetarmen med vann før jeg leker med analen. Jeg bruker dusjslange med et annet hode. Prøv deg fram gradvis og bruk god tid og masse glidemiddel. Dette kan gi deg og partnere masse nytelse. Lykke til!
Elaine Marley Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Tråden er ryddet for spam. Elaine Marley, mod. Tråden er også ryddet for svar til slettet innhold. Endret 22. oktober 2018 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 Takk for fine svar! Kan jeg bruke en slik øreskyller fra apoteket til å skylle analen med? Anonymkode: 061e9...831
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine svar! Kan jeg bruke en slik øreskyller fra apoteket til å skylle analen med? Anonymkode: 061e9...831 Det er jeg usikker på, men du kan kjøpe en analdusj på nettet for en hundrelapp.
Razor1976 Skrevet 23. oktober 2018 #7 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg bruker dusjslangen og skrur av dusjhodet. Bare ikke ha på for mye trykk, for da blir det aldri reint eller ferdig 😕
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Digger det! Jeg vasker aldri oppi der, blir aldri noe gris heller, verken ved plugg eller analsex. 🙂 jeg setter meg på do etter sex å presser den ut, syntes det er lettest. Ikke prøv å dra den rett ut er mitt tips 😛 Anonymkode: def5f...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå