Gå til innhold

Klump under huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en klump på det ene låret. Begynte ved at det var ømt der og så begynte den å klø. Nå er den vokst litt, ca 2 cm kanskje. Hvis jeg kjenner på den begynner den å klø men det er vondt å klø på den. Noen som har peiling på hva dette kan være? Legen har ikke noenledig før i november så gidder ikke bestille time hvis jeg finner ut av at det ikke er noe å henge seg opp i. Familien som maser om legen 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikkert fettklump, men greit å sjekke ut for sikkerhets skyld

Anonymkode: a3eee...571

Skrevet

Kan være en fettkul eller betennelse av noe slag. Hadde selv en fettkul på innsiden av låret, den var dritvond, å var ett mareritt å ha på jobb-buksa. Den var ca 3,5 - 4 cm da den ble fjernet. 

Er du virkelig uheldig kan det være mer alvorlig. Vet ikke om noen kreftformer viser seg slik som du beskriver, man vet jo aldri.. Ikke for å skremme men kan være lurt å undersøke. Evt ring legekontoret, beskriv situasjonen å hør hva de mener. 

Anonymkode: a71f8...38b

Skrevet

Jeg hadde to slike, en på rygg og en i nakken. Var rett og slett ekle fettklumper. Har operert de vekk nå. Store og stygge arr, men heller det enn klumpene

Anonymkode: 5a423...204

Skrevet

Ryddet for innlegg av utestengt bruker.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...