AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg overnatter sover hos foreldrene mine mens de er på ferie (passer hund), og jeg lånte en nonstop kronesis i frysen. Vanligvis går det greit, men så kom jeg på at en av barnebarna ville ha sånn. Det var to stykker da, men de er to barnebarn. Burde prøve å erstatte den. Noen som vet hvor jeg kanskje kan kjøpe is? Det er jo ikke sesong for det, men jeg vet at de er kjøpt ganske nylig. Anonymkode: 31534...e5b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Alle dagligvarebutikker. Alle. Anonymkode: 414e4...ef5 1
Salvie Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle dagligvarebutikker. Alle. Anonymkode: 414e4...ef5 Alle ja, pluss isbilen hvis den tar turen innom.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 På Rema 1000. Kiwi, Meny, Joker, Coop butikkene, kiosker, bensinstasjoner osv
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 Hmmm... jeg trodde de hadde kanskje sluttet å selge sånne enkle is siden det ikke er sesong for det nå. Husker de hadde salg på Bunnpris for en stund siden. Men det er bra, da kan jeg erstatte den. Jeg tenker alltid at småbarn glemmer at de har slikt liggende, men det er bare optimistisk tankegang. De glemmer aldri en is i fryseren. Anonymkode: 31534...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå