AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg kommer fra en lite tradisjonell familie der jul aldri var en viktig greie. Nå i voksen alder så er det ikke noe jeg bryr meg noe særlig om heller, for meg er det en en helt vanlig, men fin dag i likhet med alle andre religiøse høytider, og det synes jeg er bra for jeg føler meg aldri alene den dagen. Flere som har det sånn? Anonymkode: 0a9ad...aa4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Noe lignende. Jeg har lyst til å være alene i julen annethvert år når barna er hos faren. Evt være sammen med venner, men da blir det ikke tradisjonell julefeiring, men middag, vin og kanskje film eller noe slikt. Men min familie synes dette høres så trist og fælt ut og presser meg til å bli med dem. Etterhvert klarte jeg muligens å overbevise dem om at jeg ikke bryr meg spesielt om jul og synes ikke noe om tradisjonell og voldsom julefeiring. Da skiftet det til at jeg må være med dem fordi ellers ville de savne meg og det var så synd på dem. Foreldrene mine er aldri alene, de har to barn til med partnere, og de pleier å være der. Så jeg blir rett og slett tvunget. Er som sagt ikke noe glad i julefeiring, jeg gjør det kun for barna (Og resten av familien). Anonymkode: dbf16...b78
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg kunne også tenke meg å være alene i julen. Bare se filmer, snacks og kose meg. Men dette er helt uaktuelt for mine foreldre. Så jeg må feire med storfamilien, bare kaos. Anonymkode: bbe91...6d3
Gjest IommI Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg feirer ikke jul, og har ikke noe i mot å være alene. Jeg er alltid alene, det er ikke noe forskjell i jula. Jeg liker det slik. 🙂
Hoppetaujenta Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Jeg også. 🌲 ...men må tillegge at jeg jo ikke feirer jul slik tittelen sier. Jeg bare er alene på en dag hvor de fleste andre oppfører seg veldig konsentrert og unisont merkelig. Hos meg er det hverdag og Fjordlandmiddag. Endret 22. oktober 2018 av Hoppetaujenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå