Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #1 Del Skrevet 20. august 2002 Hei, jeg leste et eller annet sted om noen jenter/damer som hadde startet et hobbyverksted i Oslo som man kunne stikke innom for å drive med hobbyene sine. De hadde bl.a. pcer og keramikkutstyr osv. Man kunne betale per gang eller ha månedsabonnement. Men jeg husker ikke hva stedet heter og finner ingenting liknende ved søk på nettet. Er det noen av dere som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. august 2002 #2 Del Skrevet 20. august 2002 Mener å ha lest om noe sånt jeg også. De driver spesielt med keramikk.. en slags keramikkcafe eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #3 Del Skrevet 20. august 2002 Kan det være denne: ]http://www.glazedandamused.no/ Virker gøy, kanskje jeg skal prøve en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2002 #4 Del Skrevet 20. august 2002 Det skjedde visst noe feil med den linken, jeg prøver igjen. www.glazedandamused.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2002 #5 Del Skrevet 26. august 2002 Nei, det er ikke keramikk-kafeen jeg tenker på. Det stedet jeg har lest om har flere rom hvor forskjellige aktiviteter kan foregå. Bl.a. hadde de Mac-datamaskiner for de som ville drive med design, de hadde keramikkverksted osv. Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 30. august 2002 #6 Del Skrevet 30. august 2002 jeg vet hva mener men jeg kommer ikke på hva det heter heller! Hilsen Labine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå