Gå til innhold

Et utdrikningslag blir til...

Anbefalte innlegg

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet

Jeg holder på å planlegge et udrikningslag for min søster og lurer på hva dere syns:

Dagen starter med litt "tull" og etterhvert frokost (vet ikke om alle skal være med på dette enda...) Vi drar nedover mot byen for å kjøre gocart, etter gocart på Grand for å kose oss i bassenget og etterpå ansiktsbehandling og sminke. Etter dette noen rebuser og utfordringer for å finne forskjellige steder, lunsj og noen øl...Deretter hjem til en av oss for å spise middag og han en koselig jentekveld med karaoke-utfordringer osv... Alt er ikke planlagt enda, så noen huller er det jo.

Men, hva tror dere? Høres det bra ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres kjempekos ut. Husk bare å ta hensyn til brudens ønsker

Skrevet

Dette høres jo ut som en kjempekoselig dag. Men hvis jeg skulle komme med et tips, så måtte det være å kutte ned på aktivitetene før lunch. Av erfaring vet jeg at ting tar tid. Og er man en stor gjeng, så tar ting enda lenger tid. :ler: Så beregn god tid til aktivitetene den dagen slik at bruden får kose seg uten å bli helt stresset og utkjørt. Også slipper du å bli stresset selv ved at tidsskjemaet sprekker. :wink: Masse lykke til fra meg!

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet
Dette høres jo ut som en kjempekoselig dag. Men hvis jeg skulle komme med et tips' date=' så måtte det være å kutte ned på aktivitetene før lunch. Av erfaring vet jeg at ting tar tid. Og er man en stor gjeng, så tar ting enda lenger tid. :ler: Så beregn god tid til aktivitetene den dagen slik at bruden får kose seg uten å bli helt stresset og utkjørt. Også slipper du å bli stresset selv ved at tidsskjemaet sprekker. :wink: Masse lykke til fra meg![/quote']

Ja, jeg har tenkt å legge opp til et veldig romslig tidsskjema. Tenker det blir frukt ved bassenget så man får spist noe, vil ikke ha lunsjen før dette da man sikkert har behov for å vaske seg litt etter gocart.

Skrevet

Høres ut som et koslig og tradisjonelt utdrikningslag, uten de store utdritningsmomentet. Blir sikkert kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...