AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Nermer meg 60 dager siden forje mens!blodprøve hos lege er var negativ for en uke siden. Tatt urintester hjemme også en del ganger nå. Negative.. sist tatt også en uke siden. Jeg får råmelk ut av brystene (klemmer ikke) ingen tegn til mens, bare murrer der nede..blir fort rørt og har dårlig matlyst. Prøver å få barn nr 2. Hadde ingen symptomer sist tidlig heller, men fikk kjapt pos test! Andre som har hatt det sånn? Kom mensen eller kom det baby? Anonymkode: 15a3a...96f
kvinne35+ Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nermer meg 60 dager siden forje mens!blodprøve hos lege er var negativ for en uke siden. Tatt urintester hjemme også en del ganger nå. Negative.. sist tatt også en uke siden. Jeg får råmelk ut av brystene (klemmer ikke) ingen tegn til mens, bare murrer der nede..blir fort rørt og har dårlig matlyst. Prøver å få barn nr 2. Hadde ingen symptomer sist tidlig heller, men fikk kjapt pos test! Andre som har hatt det sånn? Kom mensen eller kom det baby? Anonymkode: 15a3a...96f Interessant. Du har regelmessige sykluser vanligvis og ingen hormonelle sykdommer (PCOS osv) eller nær overgangsalder?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Mulig noe som måtte ses nermere på. Skal til legen om 3 uker igjen. Har forresten hatt el og hadde sex da. Vet at det kun er 20 % sjans men.. Googler som en gal og leser at folk har fått negative blodprøver men har vært gravide selv om de testet det skikkelig hos lege og hjemme med tester.. Håper litt på at det bare er hcg min som er treg...? Anonymkode: 15a3a...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå