AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Ser at enkelte markerer omtrent alle detaljer når de markerer pensumbøkene med markeringstusj. Eventuelt skriver de egne sammendrag som er på flere hundre dataskrevne sider. Det jeg lurer på er om dere som lager såpass utfyllende sammendrag ønsker å lære absolutt alt i faget eller om dere sliter med å skille hva som er viktig og hva som ikke er viktig å huske til eksamen. Anonymkode: 4593d...0db 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg markerte ikke så mye med tusj fordi jeg ikke synes det var så effektivt. Men jeg skrev "brev" og sammendrag. Brevene skrev jeg som om jeg forklarte noe til noen, å lære bort er effektivt middel for å lære selv. Disse var ofte lange og ikke alltid jeg så på dem igjen med mindre det var veldige detaljer jeg var ute etter. Andre ganger holdte jeg foredrag for "skybert" av samme årsak. Sammendragene var helt korte og noe jeg så på når jeg skulle repetere. Hvorfor jeg gjorde det sånn? Tja, jeg ville jo kunne mest mulig om pensum selvsagt, men om jeg sliter med å skille viktig fra uviktig? Usikker faktisk, men jeg har hatt litt lære problemer, uten at jeg egentlig vet hva årsaken er, og jeg trengte rett og slett masse repetisjon for at det skulle sitte. Anonymkode: 1025e...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå