Gå til innhold

Fortalte typen at jeg vurderte å operere underlivet og angrer sykt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en krangel for lenge siden kom typen min med en stygg slengbemerkning som festa seg. Andre gutter og voksne menn 15 år eldre enn meg har gitt komplimenter for underlivet mitt og han ene slikket meg i minst en time hver gang jeg var hos han og sa han elsket å leke med leppene mine så jeg har ikke hatt noen komplekser før.  Etter bemerkningen fra typen dreit jeg egentlig i det og hadde sex som normalt men jeg turte ikke gå på stranda i år for eksempel fordi da føler jeg alle kan se det. Nå har jeg fått et psykotisk oppheng på operasjon og i dag delte jeg det med kjæresten! Han sa at jeg var helt hjernevasket og var fin som jeg er, at alle er forskjellige og gud har skapt oss som vi er og nå føler jeg meg utrolig dum som sa det til han,,,,! Alltid vært selvsikker i senga men nå er jeg redd jeg viste en svakhet som gjør han mer bevisst på utseendet der nede selv og egentlig bare forverret kompleksene og kan gjøre sexen klein? 😟 

Han har sagt unnskyld for den kommentaren sagt i sinne før og også prøvd å rette det opp ved å si jeg har deilige lepper. Nå sa han at han ikke tenker over åssen jeg ser ut der og liker det som det er men var det dumt av meg å fortelle han, kommer han til å tenke mer over det nå? 😳 Herregud er så flau kan ikke tro jeg sa det! 🙊 Skjønner selv at å tenke på operasjon er helt psykt. Han hater at jeg er usikker på meg selv men jeg har blitt det pga angst og han sier i flere situasjoner at det er ikke den han falt for så nå tenker jeg at jeg sa noe så drastisk som operasjon er turnoff for han at han får vite jeg er så usikker  på meg selv 🙊😟

Anonymkode: edeb7...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare du som bryr deg om hvordan det ser ut der nede.

Det har seg slik at når man får 100 positive bemerkninger så kan de bli ødelagt av 1 negativ, fordi vi mennesker henger oss opp i negative ting.

Du er fin nok som du er.

• Liker 2
Skrevet

Hva var kommentaren da?

Anonymkode: a903b...5ee

• Liker 1
Skrevet

Trolig vil han bare føle at dere har kommet nærmere når du har vist svakhet. Det er en god egenskap som er nødvendig for å bygge en langvarig relasjon.

Jeg vil samtidig advare sterkt mot operasjon som ikke har en klar medisinsk begrunnelse. Den naturlige formen, uansett hvordan den ser ut, er laget slik for å fremkalle seksuelt begjær hos menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...