gladogvanlig Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Sex har man ofte på hotell. Det varierer veldig hva partnere tenker om sæd på senga. De fleste skjenker det ikke en tanke, men flere jeg har hatt synes det er flaut eller grisete eller rett og slett feil å forlate et hotellrom med sædflekker på sengetøyet. Det står i sterk kontrast til andre som spruter villt og som kanskje til og med får tenning av at ryddepiken fra Litauen må samle sammen sengetøy der det åpenbart har vært grisete knulling få timer i forveien. Så er det noen partnere som synes det er skikkelig ekkelt å måtte ligge på sæden når (hvis) vi skal sove etterpå, mens andre bare digger det skitne i å ha kroppsvæskebevis rundt min og hans eller hennes kropp etterpå - og lukte sperm og fittesaft etter en het natt er tommel opp. Jeg tilhører selv den gruppen som tenner på å etterlate et rom som om det var et bordell. Etisk eller moralsk overfor ryddejenta? Nei, antakelig ikke - med mindre hun er like tussete i hodet som meg. Men jeg setter sexdriften foran en del annet... Jeg tilhører også gruppen som elsker å sovne med sperm på kroppen, og synes det er kjipt med partnere som synes det er kleint. Hva mener dere??
blaffen Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Alt med måte sier nå jeg.. Altså, at det er litt klin under forhuden og størknet sæd her og der er bare bevis på at vi ha kost oss men hvis *all* sæden ender på lakenet så blir flekken ganske stor og ingen av oss liker å sove på den. Vi tørker med andre ord det verste men det trenger ikke være strøkent etter oss. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Har folkeskikk og rydder etter oss og tørker vekk gris. Ble oppdratt til at når man låner noe skal det leveres tilbake i samme tilstand, samme gjelder hotellrom, så godt det går. Anonymkode: 78122...71c 8
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 39 minutter siden, frk.jus said: Jeg tilhører selv den gruppen som tenner på å etterlate et rom som om det var et bordell. Etisk eller moralsk overfor ryddejenta? Nei, antakelig ikke - med mindre hun er like tussete i hodet som meg. Men jeg setter sexdriften foran en del annet... Jeg tilhører også gruppen som elsker å sovne med sperm på kroppen, og synes det er kjipt med partnere som synes det er kleint. Herregud!!!! Håper virkelig den "gruppen" du tilhører er i skikkelig mindretall! Hilsen hotellgjest og sympatisør for ansatte på hoteller! Anonymkode: 69fc8...db1 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Rydder opp etter oss. Men, hva gjør dere med brukte håndklær? 🤣 Eller bruker dere papir til å tørke opp etterpå? Anonymkode: bf1f0...fbe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 10 hours ago, frk.jus said: Sex har man ofte på hotell. Det varierer veldig hva partnere tenker om sæd på senga. De fleste skjenker det ikke en tanke, men flere jeg har hatt synes det er flaut eller grisete eller rett og slett feil å forlate et hotellrom med sædflekker på sengetøyet. Det står i sterk kontrast til andre som spruter villt og som kanskje til og med får tenning av at ryddepiken fra Litauen må samle sammen sengetøy der det åpenbart har vært grisete knulling få timer i forveien. Så er det noen partnere som synes det er skikkelig ekkelt å måtte ligge på sæden når (hvis) vi skal sove etterpå, mens andre bare digger det skitne i å ha kroppsvæskebevis rundt min og hans eller hennes kropp etterpå - og lukte sperm og fittesaft etter en het natt er tommel opp. Jeg tilhører selv den gruppen som tenner på å etterlate et rom som om det var et bordell. Etisk eller moralsk overfor ryddejenta? Nei, antakelig ikke - med mindre hun er like tussete i hodet som meg. Men jeg setter sexdriften foran en del annet... Jeg tilhører også gruppen som elsker å sovne med sperm på kroppen, og synes det er kjipt med partnere som synes det er kleint. Hva mener dere?? Etterlate et rom som det var en bordell?? Har du ikke respekt for andre som skal rydde etter deg?? For ikke å snakke om oss andre som skal ha hotellrommet ettter deg?? Fy flate altså. Anonymkode: 29a59...03c 3
Nerine_ Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 Det der er grunnen til at jeg generelt misliker hotellrom og hotellsenger.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg reiser mye og tar meg nesten uten unntak en runk eller 5 i hotellsengene. Som regel spruter jeg da i papiret eller på magen og tørker av med klut eller papir. Hender nok at den blir liggende på nattbordet eller noe - da men det er jo nesten ryddet - selvfølgelig kan de se at det er runk hvis de ser etter - noe jeg kanskje tror de ikke gjør Anonymkode: dd152...c9e
Elaine Marley Skrevet 22. oktober 2018 #10 Skrevet 22. oktober 2018 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitet. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå