Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Jeg trener på helsestudio og har lagt merke til at svært mange menn der sender vurderende blikk på damene. Min mann har nå sagt at han ønsker å begynne å trene på samme studio som meg og jeg er veldig bekymret for at han skal glo på bakstusser og pupper. Jeg VET at jeg er helt på kanten nå, men etter en episode med utroskap for en tid siden, har jeg litt problemer med å stole på han igjen. Jeg vet jo at om forholdet skal fungere, må jeg lære meg til å stole på han igjen, men utroskapen er enda veldig fersk. Meninger?
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 Du kan jo ikke isolere ham totalt fra denne verden, heller? Et helsestudio vil nok være veldig safe, i og med at det finnes masse mennesker tilstede hele tiden. De fleste kvinner der er dessuten veldig lite interessert i eventuelt siklende mannfolk (selv tenker jeg tanker ala "patetisk stakkar" når noen glaner for mye). Tenk på lignelsen med sand i en hånd; hvis du vil beholde den i hånden, bør du ikke knytte hånden for tett, for da renner sanden ut mellom fingrene på deg. Lykke til
Gjest Chica Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Glo på rumper kan han da gjøre overalt? Du kan jo ikke mure han inn hjemme heller? vær glad du får han med deg på trening du!
Gjest Daniella_ Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Glo på rumper kan han da gjøre overalt? Du kan jo ikke mure han inn hjemme heller? vær glad du får han med deg på trening du! Du burde i hvertfall ikke være bekymret for slike ting mens du er med han...
aline Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 hadde planen hans vært å begynne på treningssenter for å glo på damerumper og pupper og kanskje være utro igjen, så hadde han vel antagelig valgt ett annet treningssenter en det du går på?
Donnie Darko Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 Er det greit for menn å glane på pupper og rumper hvis de er galante og gir komplimenter da?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Sånn er nå engang miljøet på helsestudio. Svært lite du kan gjøre med det. Hvis det er noe trøst, er mitt inntrykk at det er kun glaning (og sikling) man bedriver der. Du får evt. lufte dine bekymringer for han og høre hva han har å si. helt naturlig at du er urolig ettersom utroskap har vært en tema før.
smidja Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Jeg synes ikke at dette burde være noe problem. Du er jo der også da, han ville vel neppe stukket til samme sted som deg om han hadde planer om noe hysj. Trente sammen med mannen min jeg, og det var veldig fint å ha han der sammen med meg syntes jeg. Jeg liker ikke sånne steder i det hele tatt, og han fikk meg til å føle meg tryggere. Og som noen andre sier her, vær glad du får han med på trening
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Sånn er nå engang miljøet på helsestudio. Svært lite du kan gjøre med det. Hvis det er noe trøst, er mitt inntrykk at det er kun glaning (og sikling) man bedriver der. Du får evt. lufte dine bekymringer for han og høre hva han har å si. helt naturlig at du er urolig ettersom utroskap har vært en tema før. også er det noen som trener..
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Trening er bra. Det er sikkert bare koselig om dere trener sammen (med mindre du er der for å se på muskuløse menn da )
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #11 Skrevet 22. mars 2005 Men kikker på pene damer. Kvinner kikker på pene menn. Slik er det bare. Vil du forhindre det, må du stikke ut øya hans, eller noe.
Mimosa Skrevet 25. mars 2005 #12 Skrevet 25. mars 2005 Det hjelper iallefall ikke å tjore han fast. Om du har valgt å leve med utroskapen og tilgi, så må du også godta at mannen din lever et normalt liv.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #13 Skrevet 25. mars 2005 Jeg trente på treningsstudio før. Det er der de villeste festene er. Det er faktisk slik at de som trener mest er de som drikker mest. På de festene hvor jeg var, hadde folk sex over alt.. :o I solstudioene, på toalettet, osv.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #14 Skrevet 25. mars 2005 Jeg trener på helsestudio og har lagt merke til at svært mange menn der sender vurderende blikk på damene. Min mann har nå sagt at han ønsker å begynne å trene på samme studio som meg og jeg er veldig bekymret for at han skal glo på bakstusser og pupper. Jeg VET at jeg er helt på kanten nå, men etter en episode med utroskap for en tid siden, har jeg litt problemer med å stole på han igjen. Jeg vet jo at om forholdet skal fungere, må jeg lære meg til å stole på han igjen, men utroskapen er enda veldig fersk. Meninger? så fint at mannen din vil begynne å trene. Det er da helt normalt at menn glor på pupper og lår, bakstusser. Uanset hvordan de lever ,så har de øye for det som er pent. Selv om dere har vert igjennom utroskap, så kommer han ikke til å slutte å glo. Det er i mannenes natur.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #15 Skrevet 27. mars 2005 nei, jeg synes du skal tjore han fast. Evt følge han dit han går. sett tape over øyene på han. er jo så mye farlige damer med flotte pupper og stuss.
Trampe Skrevet 27. mars 2005 #17 Skrevet 27. mars 2005 det der går så bra atte... Vis han at du stoler på han! Så kan dere jo trene sammen... Chill pill....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå