AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Forventet et produkt uten skadelig silikon da jeg betalte godt over 300 for hver flaske! Hvorfor putter de fremdeles silikon i slike produkter? Har jeg gått glipp av ny forskning som viser at silikon ikke er så gærent likevel? Kjipt å måtte stå og pugge navnene på skadelige stoffer og sjekke innholdet i det man kjøper. Når jeg går til en bra frisørsalong forventer jeg egentlig å bli tilbudt produkter som hjelper håret mitt, ikke som skader det enda mer på sikt 😕 Anonymkode: 4b9cf...f45
Nerine_ Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Det er ikke værre enn å google etter sjampo uten silikon/dimethicone.
Blingblingtahei Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Silikon er ikke skadelig for håret, men det kan være irriterende for hodebunn. Silikonet gjør egentlig håret veldig fint, glansfullt og lett å håndtere, men det legger seg utenpå hårstråene og som et lag i hodebunn som gjør at ingenting annet trenger igjennom, og hodebunn for ikke puste og kan begynne å klø. I tillegg tar det gjerne 2-3 vask for å få silikonet ut igjen. Så ikke direkte skadelig for hårstrå men heller ikke heldig å bruke på daglig basis. Men du har rett ts, jeg ville også forvente å få en sjampo uten silikon til den prisen og hos en frisør. Skjønner godt du er skuffa! Spør neste gang du kjøper produkter om det er silikon eller skadelig stoffer i, eller sjekk innholdsfortegnelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå