AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Har du oversikt over hva som er kult nå? Eller du »stuck» i en annen tid? Vær ærlig Jeg har ikke peiling på moderne popmusikk, har ikke insta, Snapchat . Har ingen tatoveringer, har ingen planer om å stille i bikini fitness, har ingen elektrisk sykkel. Anonymkode: cefb5...49b
Horten Market Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Alle former for sosiale media er "out". De kule folka har ekte venner, og møter hverandre face to face. Elsykkel er for feite folk som må ha elektrisk hjelp for å komme seg ut blant folk.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har en viss oversikt, og prøver å finne ut mer om ting jeg ikke vet så mye om. Google er en god venn for tiden. Egentlig så er det mye "nytt" jeg egentlig driter i, men har barn, så må prøve å holde meg oppdatert og i forkant. Anonymkode: fbbb6...330
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Har ingen anelse på hva som er kult eller inn for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå