Gå til innhold

sex for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente, 20. Har testa en vibrator på typ 3 cm i diameter. Var vondt og trangt første to gangene, så kom det seg. Nå er det ingen problem med denne størrelsen. 

Men jeg lurer på når jeg skal være med en gutt, om jeg liksom vil være for trang eller hva. Vet det er dumt å spørre om, for jeg vet størrelsen varierer. Men hva tror dere?? Kan jeg prøve med en gutt eller bør jeg prøve større vibrator først? 

HAha dumt spørsmål jeg vet. Vil bare være den dusten som er alt for trang. 

Anonymkode: d9f06...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke veldig negativt å være "for trang" hvis du er med en ordentlig fyr som tar det rolig og ikke gjør noe som er vondt for deg. 

Men hvorfor ikke prøve med en litt større vibrator først? Kan jo gjøre deg tryggere.

Anonymkode: 97627...f3d

• Liker 1
Skrevet

Glidemiddel, eller mye forspill så du blir skikkelig våt. og forsiktig.Så går det fint :)

Anonymkode: 5f44f...87f

Skrevet

Takker 

Skrevet
På 21.10.2018 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Jente, 20. Har testa en vibrator på typ 3 cm i diameter. Var vondt og trangt første to gangene, så kom det seg. Nå er det ingen problem med denne størrelsen. 

Men jeg lurer på når jeg skal være med en gutt, om jeg liksom vil være for trang eller hva. Vet det er dumt å spørre om, for jeg vet størrelsen varierer. Men hva tror dere?? Kan jeg prøve med en gutt eller bør jeg prøve større vibrator først? 

HAha dumt spørsmål jeg vet. Vil bare være den dusten som er alt for trang. 

Merkelig ønske.

Anonymkode: 86bbd...403

Skrevet

Som nevnt tidligere bruk tid og sørg for at du er våt nok, første gang er aldri bra så ikke bli skremt om ikke det var en topp opplevelse, det blir bedre med trening! Etterhvert vil du kjenne deg selv bedre og være flinkere og alt blir lettere og bedre.

Anonymkode: 14163...b94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...