Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde innsett av et 5 dagers blastocyst onsdag for 4 dager siden... 

Nå er jeg heeeelt i krisa, for jeg testet blendahvit på strimmeltest med høy følsomhet....... (10) 

Man erfarer jo at man føler at ALLE tester så himla tidlig, og vil jo ikke være noe verre akkurat...🙄

SÅÅÅ..... 

Er det noen ☀️skinnshistorier med positive tester etter dette, som har gått bra? 

Har dere fått totally blank den ene dagen, og en god synlig strek dagen etter? 

Hvilken DPO var din første positive, etter negative føre ? 

Goklem fra ruge-skrulla...

Anonymkode: 52fc1...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg satt inn en 5 dagers blastocyst på tirsdag. Kjøpte en sånn billig test på butikken på fredag, og testet med kveldurinen og fikk negativ. På lørdag kjøpte jeg test fra apoteket og fikk positivt test på Dpo 9. Og nå litt sterkere på morgenurinen dpo 10. 

Så billig tester er ikke alltid til å stole på. Mine symtomer som bitterhet i munnen og noen ryggsmerter også kjenner jeg det skjer noe i livmoren fra dag 3 etter innsatt. Men dette er selvsagt veldig individuelt🙂

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jo ikke hatt ivf men har vert gravid 4 ganger og har alltid hatt blendahvite tester til 13-14 dpo :)

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Hollymolly skrev:

Hei. Jeg satt inn en 5 dagers blastocyst på tirsdag. Kjøpte en sånn billig test på butikken på fredag, og testet med kveldurinen og fikk negativ. På lørdag kjøpte jeg test fra apoteket og fikk positivt test på Dpo 9. Og nå litt sterkere på morgenurinen dpo 10. 

Så billig tester er ikke alltid til å stole på. Mine symtomer som bitterhet i munnen og noen ryggsmerter også kjenner jeg det skjer noe i livmoren fra dag 3 etter innsatt. Men dette er selvsagt veldig individuelt🙂

Først og fremst: GRATULERER❤️❤️❤️❤️De billigtestene skal jo detektere en følsomhet på 10, så de burde jo være bra nok? Er sånne kjøpt på nett. 

Jeg hadde noen kraftige hugg under navleområdet som har kommet 2-3 ganger.  Den første natta etter innsett. Så hadde jeg vondt en dag etter dette. Men jeg vet ikke om dette var pga innsett el hva. 

Jeg har kun litt stølhet i korsrygg. Men det kan like gjerne være dårlig holdning. 

Symptomene kommer gjerne etter en hcg stigning i kroppen, så det kan jo stemme. 

Er livredd for at dette ikke skal funke... mitt siste forsøk, og 9ende i rekken... 

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Vil bare si at jeg også har brukt tester med sensitivitet på 10. :)

håper dere lykkes! ❤

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor tester du så tidlig?

Jeg fikk ikke positiv test før dag 13, med vanlig IVF. 

Anonymkode: f5b26...8c5

Skrevet
1 minutt siden, lillemeg90 skrev:

Vil bare si at jeg også har brukt tester med sensitivitet på 10. :)

håper dere lykkes! ❤

Tusen takk❤️ 

Jeg er nok bare ekstremt utålmodig🙈

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk❤️ 

Jeg er nok bare ekstremt utålmodig🙈

Det er forståelig 😅 det var jeg også og testet fra 8 dpo hver mnd. Kan bare tenke meg hvordan det føles for deg etter 9 ivf forsøk!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tester du så tidlig?

Jeg fikk ikke positiv test før dag 13, med vanlig IVF. 

Anonymkode: f5b26...8c5

Fordi nå fikk jeg så store forhåpninger, etter å ha hørt at det er 50%sjanse for oss å lykkes. 

I all iver, så tok jeg da en test idag, og den var kjempenegativ. 

Så blir jeg livredd da, for at mitt siste innsett ikke skal lykkes.  Satt inn 9 ganger. 

Man blir litt desperat etterhvert da.... 

håper at man er en av de heldige liksom, som får den jævla positive testen tidlig!!!! 

Skrevet
2 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Det er forståelig 😅 det var jeg også og testet fra 8 dpo hver mnd. Kan bare tenke meg hvordan det føles for deg etter 9 ivf forsøk!

Man blir mer og mer desperat når mulighetene skrenkes inn😶 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir mer og mer desperat når mulighetene skrenkes inn😶 

Det er ikke så rart.. Heier på dere! 💪

Skrevet
13 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Det er ikke så rart.. Heier på dere! 💪

Tusen millioner takk❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...