AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Andre som har datet noen som bare med blikket har klart å gjøre deg mo i knærne og stiv i pikken? Ho jeg dater nå har et så utrolig frekt/sexy blikk naturlig at jeg sliter med å holde blikket, blir jo så distrahert! Hjelp! Anonymkode: c2d2c...937
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Dem gjør det med vilje Mr. Tiger look kalles det.. Si det til henne som du har skrevet her. De liker å høre.. Lykke til med å.få.napp 😄 Anonymkode: 229dc...afe
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Har holdt meg til damer som gir meg den følelsen siden jeg var 20. Den viktigste overfladiske egenskapen spør du meg. Føler det ikke hver gang dama ser på meg, men minst én gang om dagen deg er jeg nesten sikker på. Gjør underverker for spenningen i forholdet etter syv år. Anonymkode: 80812...786
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dem gjør det med vilje Mr. Tiger look kalles det.. Si det til henne som du har skrevet her. De liker å høre.. Lykke til med å.få.napp 😄 Anonymkode: 229dc...afe Har fortalt henne det. Har ho på kroken, men det er tidvis fryktelig upraktisk å få ereksjon ved at hun ser på meg. Er i andre halvdel av tjueårene, men føler meg som en fjortis sammen med henne. Anonymkode: c2d2c...937 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå