AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Vet det er et skudd i blinde, men jeg er desperat. Har lett over hele leiligheten, men kan ikke finne gullringen jeg har arvet etter min kjære farmor og begynner nesten å lure på om katten min har svelget den. Det er en gullring med en ametyst på, er det noen som kan se hvor den befinner seg? Anonymkode: 448a1...a87
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Har du et kjede i rent gull? I så fall, hold det i så perfekt sirkel som du kan (horisontalt) i ca høyde med hjertet ditt og slipp det rett ned på gulvet. Kjedet vil danne en spiss som en pil mot området hvor ringen du søker er. Om du blir pekt inn på et annet rom, kan du gjenta. Anonymkode: b9a73...290
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du et kjede i rent gull? I så fall, hold det i så perfekt sirkel som du kan (horisontalt) i ca høyde med hjertet ditt og slipp det rett ned på gulvet. Kjedet vil danne en spiss som en pil mot området hvor ringen du søker er. Om du blir pekt inn på et annet rom, kan du gjenta. Anonymkode: b9a73...290 Anonymkode: f1cd2...1cd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet det er et skudd i blinde, men jeg er desperat. Har lett over hele leiligheten, men kan ikke finne gullringen jeg har arvet etter min kjære farmor og begynner nesten å lure på om katten min har svelget den. Det er en gullring med en ametyst på, er det noen som kan se hvor den befinner seg? Anonymkode: 448a1...a87 Har du en metalldetektor som du kan gå gjennom tingene dine med? Anonymkode: b4d77...982
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Sjekk håndvesken din. Anonymkode: 1b69b...04b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Når så du ringen sist? Hvor bruker du å oppbevare den? Gjør katten fra seg ute eller inne? Anonymkode: b4d77...982
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Sjekk på gulvet på badet, under vasken. Kjøkkenhyllene. Får for meg synet av en kjøkkenvifte. Anonymkode: a772f...539
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet det er et skudd i blinde, men jeg er desperat. Har lett over hele leiligheten, men kan ikke finne gullringen jeg har arvet etter min kjære farmor og begynner nesten å lure på om katten min har svelget den. Det er en gullring med en ametyst på, er det noen som kan se hvor den befinner seg? Anonymkode: 448a1...a87 Den ligger sammen med en kost eller kam...ser tråd eller ledninger der også. Mulig en skuffe på et bad eller kommode i en gang. Anonymkode: 10518...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå