Tinge_Ling Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103436 Herregud så forferdelig!!
Gjest Formosiss Skrevet 26. mars 2005 #2 Skrevet 26. mars 2005 Har lest en del om denne tragedien, og jeg tror jeg har gjort meg opp den meningen at denne gutten gjorde dette for ikke å bli glemt. Altså at han ville noe mer enn "bare" å ta livet sitt. Det høres for meg ut som om han har vært en veldig ensom gutt, med en far som tok selvmord og en mor som er hjerneskadet - og en bestefar med en mye yngre kjæreste. Tragisk er det uansett :-s
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #3 Skrevet 26. mars 2005 Uff ja, hørte de pratet om at han burde hatt bedre oppfølging for alle hadde sett på han som en særing og en enstøing lenge. Er kanskje flaks at det ikke ender slik oftere???
fiesta Skrevet 26. mars 2005 #5 Skrevet 26. mars 2005 Uansett hva som ligger bak dette så er det utrolig tragisk.
Pinocchio Skrevet 26. mars 2005 #6 Skrevet 26. mars 2005 Og den som gjør det fortjener aldri medfølelse. Noe av det feigeste man kan gjøre er å ta selvmord. Det er så forferdelig feigt. Men det desidert feigeste et menneske kan gjøre er å dra med andre uskyldige inn i sin mørke avkrok av bedritenhet. Man kan prøve å forstå. Prøve som gode sosialdemokrater. Prøve å forstå ondskap. Lykke til.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2005 #7 Skrevet 26. mars 2005 Og den som gjør det fortjener aldri medfølelse. Noe av det feigeste man kan gjøre er å ta selvmord. Det er så forferdelig feigt. Men det desidert feigeste et menneske kan gjøre er å dra med andre uskyldige inn i sin mørke avkrok av bedritenhet. Man kan prøve å forstå. Prøve som gode sosialdemokrater. Prøve å forstå ondskap. Lykke til. Det er forskjell på en unnskyldning og en forklaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå