Gå til innhold

Er det rart å ønske sex på tredje date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen synes det er for tidlig, og det respekterer jeg. Men når jeg nå har vært på to dater med en smellvakker, digg kvinne, er det da veldig rart at jeg ønsker å ha sex med henne på tredje date? 

Jeg har forsåvidt hatt lyst på henne siden første stund, men føler det er mer innafor å ymte frempå nå i forbindelse med tredje date. Gjør det meg ekkel og sexfokusert? Ønsker noe seriøst med denne kvinnen, allerede nå føler jeg nesten et ønske om å sette barn på henne. Er altså ikke bare ute etter sex selv om driftene i meg er umulig å benekte.

Anonymkode: b0a99...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er rart. Men nå kan jo ikke jeg snakke for alle kvinner. Prøv deg forsiktig frem og se om hun er med eller ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, men det er jo forskjell på dater. Noen ganger skravler man i timevis og andre ganger er det en kaffe liksom. 

Det er ikke verre enn at du prøver deg på et kyss og tar det derfra. Man føler seg jo frem. Det er vel ingen som bare står der og sier "skal vi ha sex"?

Anonymkode: 129f0...258

• Liker 1
Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Hvis jeg ikke ønsker sex på tredje date så er det ikke liv laga!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen synes det er for tidlig, og det respekterer jeg. Men når jeg nå har vært på to dater med en smellvakker, digg kvinne, er det da veldig rart at jeg ønsker å ha sex med henne på tredje date? 

Jeg har forsåvidt hatt lyst på henne siden første stund, men føler det er mer innafor å ymte frempå nå i forbindelse med tredje date. Gjør det meg ekkel og sexfokusert? Ønsker noe seriøst med denne kvinnen, allerede nå føler jeg nesten et ønske om å sette barn på henne. Er altså ikke bare ute etter sex selv om driftene i meg er umulig å benekte.

Anonymkode: b0a99...9a2

Jeg er dame og hadde sex på tredje date når jeg datet seriøst. Lurt å prøvekjøre bil først😂😂 Har kjæreste nå, lå med han på 3 date😊

Anonymkode: b92da...100

• Liker 1
Skrevet

Jeg lå med kjæresten min på tredje date, det var rett og slett umulig å stoppe det 😅 Kjemien og gnisten var enorm. Vi lå nakne i senga til kl 0330 om morgenen (i en ukedag) og bare koste, nøt hverandre, hadde mer sex og snakket sammen. Det var magisk 😍

Er over et år siden nå. Føles det rett for begge to så hvorfor ikke.

Anonymkode: f9a67...3db

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slutty me - vi klina som søøøøøren på første date, hadde sex på andre date.. og har hatt sex hele tiden siden :fnise: nå har vi vært gift i over 10 år

Endret av Carrot
  • Liker 1
Skrevet

3. Date og du har ikke gjort ditt move enda? Mann.. Hva venter du på? Til du blir kjent med hele slekta hennes eller? Kjør på.. enten eller..

Anonymkode: c7659...abc

Skrevet

Dette vil være veldig individuelt. Og kanskje ikke likt med alle partnere. 

I USA har de jo regelen 3. Date = sex, men liker ikke å leve av en generell regel, da dating med noen går raskere enn med andre. 

Så kanskje, alt etter stemninga og kjemien mellom dete to. Akkurst det hjelpsomme svaret du sikker ville ha 😂😂👍🏻

Anonymkode: cdd29...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...