Raspberrypi Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg, kvinne, var 14-15 år da vi fikk kontakt på MSN. Du, mann, var noen år eldre, i starten av tyveårene, tror jeg. Dette er over 10 år siden. Jeg bodde i Kristiansand, du i Oslo. Du var opptatt av Japan (hvis jeg husker rett), og du var født i Brasil. Du hadde skilte foreldre og et yngre søsken. Jeg hadde også skilte foreldre og en bror. Jeg hørte ofte på Kent, haha. Og du likte Imagine Dragons. Jeg var en liten kranglefant bak tastaturet. Du jobbet (som elektriker av noe slag??) i Oslo. Jeg gikk på skole. Hadde nettopp flyttet fra Sandefjord og følte meg ganske ensom. Noen her på KG som kjenner seg igjen? Jeg kom plutselig til å tenke på deg. Det hadde vært gøy å høre hvordan du har det i dag. 2
Raspberrypi Skrevet 25. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Anonymkode: 6f3b3...75b Hei, hei!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #4 Skrevet 26. oktober 2018 19 timer siden, Raspberrypi skrev: Hei, hei! Alt bra med deg? Klar for en trivelig helg? Anonymkode: 6f3b3...75b
Raspberrypi Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alt bra med deg? Klar for en trivelig helg? Anonymkode: 6f3b3...75b Alt er bra med meg! Jeg er ikke på langt nær klar for helgen, men det får så være. Hva med deg? Er alt i orden? Hvem er det jeg snakker med nå, forresten? 🙊
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #6 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, Raspberrypi skrev: Alt er bra med meg! Jeg er ikke på langt nær klar for helgen, men det får så være. Hva med deg? Er alt i orden? Hvem er det jeg snakker med nå, forresten? 🙊 Høres bra ut! Med meg går det greit. Noen planer? Anonymkode: 6f3b3...75b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #7 Skrevet 26. oktober 2018 Ikke sært i det hele tatt... Anonymkode: 80623...b20
Raspberrypi Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres bra ut! Med meg går det greit. Noen planer? Anonymkode: 6f3b3...75b Masse planer, men jeg tror ikke jeg kommer i mål med alt. Ingenting spennende, da. Bare jobb. Har du noen planer? Og igjen; hvem er du?
Raspberrypi Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sært i det hele tatt... Anonymkode: 80623...b20 Det er gøy å være sær. Du burde prøve 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå