Gå til innhold

Mobilen kan ryke snart, og jeg ser på nye mobiler. VANSKELIG å velge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Sony Xperia z3 Comcakt, på 3 eller 4. året, som kan takke for seg om en stund. Det kan nok gå 2 år enda 😛 men den sliter med å lade seg, og har blitt ganske treig. Det vil koste 1500 å reparere den, og jeg synes den er så utdatert at den ikke blir verdt det. 

Jeg vil kjøpe mobil til hel pris, og ikke noe binding eller delbetaling. Jeg vil ikke prioritere for dyr heller, den skal ha bra kamera i første omgang, så må den ha en viss plass for apper, og det er vel det. Helst vanntett men ikke et must. Maks 4000 ,-

Kom med deres erfaringer og meninger :) 

Iphone SE, kan fåes rimelig. Men den er veldig liten synes jeg, og kamerakvaliteten kanskje ikke så god som på nyere?

Samsung s7: kanskje ikke stort bedre enn den jeg har, men den er jo rimelig i pris. Er den vanntett?

Iphone 6s: Bra størrelse, bra desing...men litt gammel? 

Iphone 7?

Huawei p20 lite: Er virkelig en jeg vurderer. Den har bra kamera, bra størrelse, dual sim. den er ikke vanntett. men det er ikke iphone heller?!

Huawei p20 mate: ligner på p20 lite, men litt bedre kamera tror jeg? 

Huawei p20 pro: ordenltlig bra kamera, men den er dyr!!

Huawei honor: ERfaringer? 

En av de nyeste Sony har veldig bra kam, men den er også rå dyr! Hjelp meg...

Anonymkode: e7f3d...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper kun Apple og har Iphone 8 plus. Men den er nok for dyr for deg... 

Anonymkode: 3c4f3...148

Skrevet

noen som har hatt følgende telefoner over? erfaringer vær så snill. og hva er grunnen til at dere ville styrt unna eller ha den telefonen? 

Skrevet

Har hatt iPhone 7 og var fornøyd! Har bare erfaringer med apple.

Anonymkode: 01c34...80b

Skrevet

Bytter alltid til nyeste samsung A5. Den er vanntett og helt grei telefon. Har hatt toppmodeller og de gir meg ingenting, kun mye penger ut vindu.

Anonymkode: a82a5...117

Skrevet

Hatt iphone 7 i 2 år, veldig fornøyd :) 

Skrevet

Jeg har iPhone SE, superfornøyd med den. Synes størrelsen er akkurat passe, vil ikke ha en diger tohånds-mobil...

Jeg har heller ikke noe å utsette på kameraet. 

Tror de fås til under 3000,- nå. Mye mobil for pengene.

Skrevet
4 minutter siden, -jk- skrev:

Jeg har iPhone SE, superfornøyd med den. Synes størrelsen er akkurat passe, vil ikke ha en diger tohånds-mobil...

Jeg har heller ikke noe å utsette på kameraet. 

Tror de fås til under 3000,- nå. Mye mobil for pengene.

takk, ja jeg ser det, men jeg synes den er vedig liten!! så jeg tror ikke det blir den. Synes heller ikke kameraet er så veldig bra i forhold til de som er nye nå. Huawei p20 lite er vel like mye mobil minst som SE. 

Skrevet

Jeg kjøpte Huawei Honor 8 i fjor. Tidligere i år var jeg uheldig og druknet mobilen i do, så jeg kjøpte en ny Honor 8. Ikke bare er det første gang jeg kjøper samme mobil på nytt, det er også første gang jeg kjøper samme merke. Før det hadde jeg aldri hatt samme mobilmerke mer enn en gang.

Jeg er veldig, veldig fornøyd med den. Den fungerer omtrent like bra som de dyrere mobilene (som ble sluppet samtidig), og det er faktisk ingenting jeg kan klage på. Kameraet er nok ikke det aller aller beste som finnes nå, men det er absolutt bra nok for min del. Også den prisen da 😍

Skrevet

Jeg hadde Z3 Compact før, jeg byttet til Samsung S7. Den er mye raskere enn Z3, jeg har hatt S7 i 1,5 år nå og den er enda ikke treig. Kjempefornøyd med alt, fin størrelse, bra kamera. Den er vanntett ja, dvs. den skal tåle 30 minutter i ferskvann.

Anonymkode: b5a68...6a8

Skrevet

Jeg har s7, veldig glad i den! 

Anonymkode: 19cdb...8cf

Skrevet

For å få best mulig utbytte, bør du kjøpe Huawei. Iphone er alt for dyre og dårlige. De er ikke verdt blodprisen.

Anonymkode: a73c8...24d

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å få best mulig utbytte, bør du kjøpe Huawei. Iphone er alt for dyre og dårlige. De er ikke verdt blodprisen.

Anonymkode: a73c8...24d

Takk. Problemet med Sonyen er at noe inni den har blitt ustabilt. Den slutter plutselig å lade, for så å begynne igjen. Så jeg har måttet legge den og lader på en spesiell måte, ofte skifte stilling. Men nå ligger den normalt og lader gjenvnlig, så jeg vet ikke hva som skjedde? 
Den kan sikkert holde 1-2 år til denne. men den er jo ikke like rask lenger som da jeg kjøpte den.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...