AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Er på jakt etter en tørr teksturspray, noen tips? Prøvde en fra loreal, men den gjorde håret krusete, virker som den var for "våt". Anonymkode: 2979d...1ce
Gulleplutt Skrevet 30. oktober 2018 #2 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) feil Endret 30. oktober 2018 av Gulleplutt feiltasting
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #3 Skrevet 30. oktober 2018 Den fra divines er veldig god 😊 Bare dumt den er litt vanskelig å få tak i Anonymkode: 7b723...753
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #4 Skrevet 30. oktober 2018 Jeg er veldig fornøyd med Living Proof sin root lifting spray. Trikset for meg er å tørke håret helt, spraye litt spray mot røttene, og tørke håret med føner umiddelbart. Da er det få sprayer som ikke gir et greit resultat. Anonymkode: c307e...2a1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #5 Skrevet 30. oktober 2018 Hvis du vil ha hold og "tråhet" i håret, så synes jeg faktisk tørrsjampoen fra H&M er veldig god. Som en stylingspray som gjør håret tørt og gir mye hold, altså ikke som tørrsjampo. Da er den faktisk helt forferdelig. 🤣 Anonymkode: bbc2e...d22
Gjest Brunette89 Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Eleni & Chris volumin spray, den må tas i fuktig hår å fønes inn, men FOR en effekt !!!!!
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 L'Oréal Tecni Art Crêpage de Chignon er helt fantastisk til det bruket! Har brukt mange flasker av denne etter at jeg oppdaget den. Bjørn Axén har også en, som heter Dry Texturizing Spray eller noe i den duren. Den er også helt fantastisk, men jeg takler ikke lukta dessverre.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 43 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: L'Oréal Tecni Art Crêpage de Chignon er helt fantastisk til det bruket! Har brukt mange flasker av denne etter at jeg oppdaget den. Bjørn Axén har også en, som heter Dry Texturizing Spray eller noe i den duren. Den er også helt fantastisk, men jeg takler ikke lukta dessverre. Det var den jeg mente i HI, men den gjør håret mitt krusete og bølgete igjen, etter jeg har rettet det ut🙄 Den fra Bjørn Axén har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 2979d...1ce
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var den jeg mente i HI, men den gjør håret mitt krusete og bølgete igjen, etter jeg har rettet det ut🙄 Den fra Bjørn Axén har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 2979d...1ce Ånei, så kjipt! Jeg får også lett krusete hår etter retting om jeg ikke er forsiktig, men denne er gull for mitt hår ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå