Mammamia2014 Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg elsker lyden av stillhet - men kun i naturen eller når jeg er alene hjemme. Hjemme med familie derimot, der MÅ jeg ha på musikk, TV eller kjøkkenvifte. Når vi spiser middag sammen er det deilig å høre kjøkkenvifta i bakgrunnen, mens familiemedlemmer hater lyden av vifta så elsker jeg den. Tror jeg er høysensitiv og inntrykk treffer meg mer med ro i huset, derfor er det deilig forstyrrende med musikk og lyd. Andre som er så sære som meg😅😜
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, Mammamia2014 skrev: Jeg elsker lyden av stillhet - men kun i naturen eller når jeg er alene hjemme. Hjemme med familie derimot, der MÅ jeg ha på musikk, TV eller kjøkkenvifte. Når vi spiser middag sammen er det deilig å høre kjøkkenvifta i bakgrunnen, mens familiemedlemmer hater lyden av vifta så elsker jeg den. Tror jeg er høysensitiv og inntrykk treffer meg mer med ro i huset, derfor er det deilig forstyrrende med musikk og lyd. Andre som er så sære som meg😅😜 Another one Anonymkode: b9fb8...144
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Another one Anonymkode: b9fb8...144 ser ut som at vi har enda en snowflake som prøver seg ut på den nyste it-diagnosen innen psykiatri. Personen har sikkert også eksistensiell angst. Anonymkode: df9e0...49e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Stillhet har ingen lyd. Anonymkode: ae00a...244 1
Mammamia2014 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: ser ut som at vi har enda en snowflake som prøver seg ut på den nyste it-diagnosen innen psykiatri. Personen har sikkert også eksistensiell angst. Anonymkode: df9e0...49e Ouch!! Wrong audience 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: ser ut som at vi har enda en snowflake som prøver seg ut på den nyste it-diagnosen innen psykiatri. Personen har sikkert også eksistensiell angst. Anonymkode: df9e0...49e Jeg tror ikke du vet hva snowflakes er for noe. Anonymkode: ae00a...244
Mammamia2014 Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du vet hva snowflakes er for noe. Anonymkode: ae00a...244 Hvem? jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå