Gå til innhold

Lyden av stillhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker lyden av stillhet - men kun i naturen eller når jeg er alene hjemme. Hjemme med familie derimot, der MÅ jeg ha på musikk, TV eller kjøkkenvifte. Når vi spiser middag sammen er det deilig å høre kjøkkenvifta i bakgrunnen, mens familiemedlemmer hater lyden av vifta så elsker jeg den. Tror jeg er høysensitiv og inntrykk treffer meg mer med ro i huset, derfor er det deilig forstyrrende med musikk og lyd. 

Andre som er så sære som meg😅😜

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Mammamia2014 skrev:

Jeg elsker lyden av stillhet - men kun i naturen eller når jeg er alene hjemme. Hjemme med familie derimot, der MÅ jeg ha på musikk, TV eller kjøkkenvifte. Når vi spiser middag sammen er det deilig å høre kjøkkenvifta i bakgrunnen, mens familiemedlemmer hater lyden av vifta så elsker jeg den. Tror jeg er høysensitiv og inntrykk treffer meg mer med ro i huset, derfor er det deilig forstyrrende med musikk og lyd. 

Andre som er så sære som meg😅😜

Another one:fnise:

Anonymkode: b9fb8...144

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Another one:fnise:

Anonymkode: b9fb8...144

ser ut som at vi har enda en snowflake som prøver seg ut på den nyste it-diagnosen innen psykiatri. Personen har sikkert også eksistensiell angst.

Anonymkode: df9e0...49e

Skrevet

Stillhet har ingen lyd.

Anonymkode: ae00a...244

• Liker 1
Skrevet

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser ut som at vi har enda en snowflake som prøver seg ut på den nyste it-diagnosen innen psykiatri. Personen har sikkert også eksistensiell angst.

Ouch!! Wrong audience 😂😂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du vet hva snowflakes er for noe.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke du vet hva snowflakes er for noe.

Hvem? jeg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...