Gå til innhold

"Dette ps3 systemet har blitt koplet fra mediaserveren"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har trådløst nettverk. Playstation har tidligere vært koplet til Internettet. Det står fremdeles at det er koplet til. Og jeg har gjort det flere ganger på nytt. Likevel dukker det som står i overskriften opp i en rubrikk øverst i høyre hjørne på skjermen og jeg kommer ikke på nett. Noen som har opplevd dette? Hvordan løste dere dette?

Anonymkode: 3ede3...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Restart maskinen. 
Har opplevd at min er begynt å bli treg etter sist oppdatering spesielt. Faler ut av youtube tras nettverk. Falt ikke ut like ofte før, så lurer litt på om det er noe med oppdateringen. 😕 

Anonymkode: d7fcb...254

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Restart maskinen. 
Har opplevd at min er begynt å bli treg etter sist oppdatering spesielt. Faler ut av youtube tras nettverk. Falt ikke ut like ofte før, så lurer litt på om det er noe med oppdateringen. 😕 

Restart er det det samme som reset? Det er maskinen til sønnen min, så jeg har ikke helt greie på dette. Er bare redd for å miste ting han har gjort på minecraft etc. Jeg vet ikke hvordan dette virker inn på hverandre. Men hvordan restarter jeg den i tilfelle? ☺

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Restart er det det samme som reset? Det er maskinen til sønnen min, så jeg har ikke helt greie på dette. Er bare redd for å miste ting han har gjort på minecraft etc. Jeg vet ikke hvordan dette virker inn på hverandre. Men hvordan restarter jeg den i tilfelle? ☺

Slå av, vent 30 sekunder, slå på. 
Sørg for at brukeren er loget inn ellers kan du ikke bruke nettverk.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slå av, vent 30 sekunder, slå på. 
Sørg for at brukeren er loget inn ellers kan du ikke bruke nettverk.

Ok, takk! Jeg prøver 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...